Ønsker til de snarlige 4-årige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.461 visninger
22 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

linemus

Har I fundet på noget?

Tænkte vi lige kunne dele ud af vores idéer, som vi plejer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Siber

linemus skriver:

Har I fundet på noget?

Tænkte vi lige kunne dele ud af vores idéer, som vi plejer

Det eneste Johanna ønsker sig er en guitar, en lyserød guitar, så det får hun!!

Ellers ønsker hun sig dyr og møbler til Silviana fam, spil, barbie, og ja pas................. jo en nye rygsæk til børnehaven!!!

men jeg er virkelig blank, og hvordan skal det ikke gå med Astrid nr 3 pige..... Ja Line du har vel samme problem?? Jeg synes bare at de har så meget gejl!!

Anmeld

15. juni 2011

Muffinmus

her ønsker knægten sig Toy story 2(vi har 1+3)

en stor helikopter, helst en der kan skyde

Så det er ikke de store ønsker han har sig.-)

Anmeld

15. juni 2011

bette

mikkel ønsker sig fodboldtøj

vandpistol

og ketjer..

det tror jeg er det..

det er dælme fesen.. 

men det meste har jeg også købt til ham.. 

Anmeld

15. juni 2011

Grynt

Ja, og det eneste jeg har fundet på er et Hello Kitty sengesæt som jeg syr om så det passer med en junior str. Dét er virkelig fese men hvad dælen skal man finde på??? Er virkelig på bar bund.

Anmeld

15. juni 2011

Monica

Gustav ønsker sig håndjern (!!), playmobil, guitar, cd med historie, gavekort, OG RONNIE RÆS... Hvor kan man købe den, den burde nok stå først... Og en trampolin... Og det tror jeg vi (Sammen med bedsteforældre) køber til dem begge - de er begge fra JULI... Har set denne fra http://www.hoppeeksperten.dk/favorit-380-2g-30.html?2gether_id=23 Nogen der kender den??

Moni

Anmeld

15. juni 2011

Joan ( Smallie )

Niels ønskeliste er lang iår for engangs skyld

Cowboy hat og west

gevær og pistol

fodboldmål

bruder gumiged

bruder betonkanon

Vandpistol

Biler og gravemaskiner til sandkassen

inde telt der ligner en borg

fjernstyret bil

mack lastbil fra cars

tog til brio der selv kan køre

ringspil

sæbebobbel pistol

ping pong bat

stang tennins til børn.

badering og vinger

badebukser

sandsæk, boksebold og hansker

Så lidt er det da blevet men han er også blevet rigtig god til at sige til npr der er noget han ønkser sig.

Anmeld

15. juni 2011

linemus

Signe: "Jeg ønsker mig kun en dykkermaske med Hello Kitty og sådan en som Sebastian har (en snorkel) og et løbehjul".

Anmeld

15. juni 2011

Kaufie

Monica skriver:

Gustav ønsker sig håndjern (!!), playmobil, guitar, cd med historie, gavekort, OG RONNIE RÆS... Hvor kan man købe den, den burde nok stå først... Og en trampolin... Og det tror jeg vi (Sammen med bedsteforældre) køber til dem begge - de er begge fra JULI... Har set denne fra http://www.hoppeeksperten.dk/favorit-380-2g-30.html?2gether_id=23 Nogen der kender den??

Moni

Cars2 har premiere her sidst i juni (godt nok først lidt senere i DK) men mon ikke man snart vil rydde lidt hyldeplads i div. legetøjsforretninger til alle bilerne? Ellers prøv www.denlillebazar.dk Husk han også hedder Chick Hicks.

Williams ønskeseddel er sikkert også godt fyldt op af Cars/Cars2-gejl og ToyStory-figurerne.

Men derudover er der også en guitar, noget med forstørrelsesglas, så han kan undersøge biller etc, magnetbogstaver, duplo brandstation..... tjaaa.......

Anmeld

15. juni 2011

Siber

Hov glemte lige, sengetøj til voksendyne (Johanna får snart en voksendyne) og børnebøger skrevet på dansk!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.