Puha. Det lyder ikke sjovt, når de slet ikke kan sammen, Mealnie-Marie 
Men kunne også godt forestille mig, det er lidt sværere at få en rolle, når hun er 4 end når jeg har været en del af min hendes liv fra hun var 7/8 mdr 
Min kæreste fortæller sommetider, hvis jeg ikke har været hjemme inden hun bliver lagt i seng, så kigger hun rundt efter mig, fordi jeg mangler, og det varmer da utrolig meget at høre sådan noget...
Men noget der varmer endnu mere, var en dag jeg kom hjem, hvor eksen var inde hos naboen og havde den bette med, og da den bette så mig, løb hun hen og gav mig et kæmpe kram 
Er glad for jeg ikke er den eneste der synes det er hårdt 
Men sommetider ville jeg dog også bare ønske, at de gik i amtet eller bare mellem dem selv, aftalte, hvornår hun skulle afleveres, når der var helligdage og lignende, hvor vi skal aflevere hende hos eksen, for hvis vi gerne vil aflevere hende kl 10 opaftter hun det som om, den bette er en belastning for os... Og det er til at blive idiot af, for hun har f.eks. også spurgt om vi kan tage hende på lørdag, fordi hun har status på hendes job, og vi vil hellere end gerne tage hende... Men hun hjælper aldrig os, når vi har brug for det... Og det går mig bare så meget på, for min kæreste havde sagt, at han ikke gad hjælpe hende, hvis hun skulle té sig sådan, som hun gjorde, da ville aflevere hende kl 10 om formiddagen i mandags, fordi vi havde planer... Og hun så nogle dage efter spørger, om han ville tage hende, og hvor han bare siger ja.... SUK!
Åh jeg hader, når det kun går én vej.... Det irriterer mig grænseløst!!
Og jeg siger det til ham gang på gang! HUSK nu på du ikke får noget igen! Så på sin vis ville jeg gerne de gik i amtet og fik nogle klare linjer om, hvordan det skulle foregå.... men samtidig er det også rart de selv kan lave aftaler - bare ikke når det kun går den ene vej 
Men ja, det at komme ind i en familie er fandeme svært, også fordi det let kan skabe spild mellem en og kæresten... Men heldigvis kan min kæreste godt se det fornuftige i det jeg siger, når det er jeg modsiger ham, hvad angår den bette 
Men jeg er godt nok spændt på, hvor stor en opsang vi får fra hende, efter jeg er blevet gravid og hun hører om det.