Åh, der er utrolig mange tanker og ting jeg sååå gerne vil dele med dig, da jeg selv tidl. har haft en spiseforstyrrelse.. Der er nemlig dét ved det, at du er ikke spiseforstyrret, du har en spiseforstyrrelse, og dvs. når det 'kun' er noget du har, er det noget du kan ændre og gøre noget ved!
For det første vil jeg fortælle dig, at du skal være meget velkommen til at skrive, jeg har været rask i snart 2 år, og der er selvf. mange følelser og tanker omkring det, men jeg har svært ved at lufte dem frit for hele baby.dk, hvis du ka følge mig?
Men det kan lade sig gøre, at man bliver fri af det, men der skal jo gøres noget ved det, og den eneste der kan gøre noget, er den der har lidelsen og ikke andre.. Du ka få alverdens gode hjælpemidler fra proff., men du skal selv gøre det største arbejde, nemlig slippe fri af den 
Jeg ønsker dig alt det bedste, og jeg ville ønske jeg som sagt kunne gøre mere, men synes det er et meget åbent forum, så jeg er meget tilbageholden omkring mange tanker osv.. Men
for at du holder dig oppe, får talt med nogle af dine medmennesker og vigtigst af alt, bliver rask! Husk at du ikke er spiseforstyrret, men har en spiseforstyrrelse.. Det er bare at lade være (så simpelt er det ike, ved det
) Stort 

Anmeld