Kan det være ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Anonym trådstarter

halløj kvinder...

det spørgsmål bliver stillet tit! - men nu har min kære mand og jeg forsøgt på graviditet i over 2 år nu...

igår efter jeg havde været til eksamen havde jeg det super skønt, var tilfreds med mig selv og var bare glad...

da jeg havde hentet lillemanden og vi havde handlet kørte vi hjem., og vi sad og hyggede om eftermiddagen med at tegne osv..

pludselig fik jeg kvalme, men gik hurtig over da jeg havde drukket lidt vand... men måtte dog hvile lidt inden jeg gik i gang med maden...

jeg drak så en kop kaffe imens min ''hvilen'' og derefter blev min mave frygtelig oppustet og fik kvalme igen..gør jeg ellers aldrig med kaffe og slet ik om eftermiddagen...

Nå men så iaftes da vi var gået i gang, kunne jeg mærke nederest i maven i midten at det var ligesåom om noget trak det ind og gav slip igen... da tænkte jeg !!!:: det føles ligesom da jeg blev gravid med min søn for 4½ år siden..

spørgsmålet: kan det været ægget som har sat sig..????? det skal siges jeg har forventet mens om ca 9 - 10 dage....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Anonym trådstarter

og nårh ja forresten - jeg havde en voldsom hovedpine hele aftenen igår også og mine bryster er meget ømme og store, det kan de dog godt blive op til mens, men der er jo 10 dage igen før den skulle komme... 

hvad tænker i andre ??? kunne heldet være med os efter 2½ år nu... ???

eller synes i at jeg skal få den tanke ud af hoved med det samme... ?

Anmeld

15. juni 2011

Muffinmus

du kan jo hverken gøre til eller fra, så nyd du den næste uge inden mens evt viser sig eller tag en test når det er tid og se hvad den siger. Du kan spekulere dig helt konfus selv om du ikke får mere svar af den grund. Ingen herinde kan svare på det, men hvis du havde ÆL omkring dag 14, så kan du godt være heldig at det var det. Ikke at man kan mærke ægget sætte sig fast, det kan man ike, men kroppen giver bagefter nogle reationer man måske kan mærke.-)

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

du kan jo hverken gøre til eller fra, så nyd du den næste uge inden mens evt viser sig eller tag en test når det er tid og se hvad den siger. Du kan spekulere dig helt konfus selv om du ikke får mere svar af den grund. Ingen herinde kan svare på det, men hvis du havde ÆL omkring dag 14, så kan du godt være heldig at det var det. Ikke at man kan mærke ægget sætte sig fast, det kan man ike, men kroppen giver bagefter nogle reationer man måske kan mærke.-)

iiiih altså , kan du ik bare sige at jeg er gravid, og så vupti, så er jeg det hehehehe - ej du har ganske ret ... ingen kan vide det... jeg kan selv ha fornemmelsen, men den er farlig da jeg før har følt mig gravid og så var det bare falsk alarm.. men jeg håber og håber..

men tak for dit svar...

Anmeld

15. juni 2011

Muffinmus

jo, det kunne da være fedt hvis jeg bare selv kunne sige det til og det passede:-)

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

jo, det kunne da være fedt hvis jeg bare selv kunne sige det til og det passede:-)

hehehe ja præsis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.