Hjælp hurtigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Anonym trådstarter

TykkeTrunteMor skriver:

Selvom man har sivende fostervand, kan man for det meste ikke regne med at vandet er gået eller der nu ikke kan være mere tilbage. Kroppen laver selv fostervand, så hvis det siver tilpas langsomt, danner kroppen selv den samme mængde til bebsen

- Har du snakket med FG?

fg siger det ikker vandet når jeg ikk kan fylde bindet ud med vand, så nu må vi vente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

TTM

Anonym skriver:

fg siger det ikker vandet når jeg ikk kan fylde bindet ud med vand, så nu må vi vente

jeg tror jeg havde det samme som dig, fik nemlig samme besked. Og jeg følte også jeg ikke kunne stoppe med at tisse.

Men mon ikke snart der sker noget?
FG tilbød ikke og undersøge dig?
Er du førstegangs-fødende?

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

TykkeTrunteMor skriver:

jeg tror jeg havde det samme som dig, fik nemlig samme besked. Og jeg følte også jeg ikke kunne stoppe med at tisse.

Men mon ikke snart der sker noget?
FG tilbød ikke og undersøge dig?
Er du førstegangs-fødende?

ja jeg er første gangsfødende.

de tilbudte ikk at undersøge mig, så er lidt skuffet, men de ved vel hvad de snakker om

nu er der begyndt at komme lidt mens smerter i underlivet så måske der snart kommer nogle regelmæssige veer

slimproppen er ved at være væk.

Anmeld

15. juni 2011

TTM

Anonym skriver:

ja jeg er første gangsfødende.

de tilbudte ikk at undersøge mig, så er lidt skuffet, men de ved vel hvad de snakker om

nu er der begyndt at komme lidt mens smerter i underlivet så måske der snart kommer nogle regelmæssige veer

slimproppen er ved at være væk.

Uhhh hvor spændende!

Jeg tror godt jeg tør sige det med stor sandsynlighed er en stille opstart til snarlig fødsel

Men når det er sagt kan det desværre gå i sig selv igen, så væben dig med tålmodighed

Bor du langt fra dit fødested?

Har du sagt noget til den som skal føde med dig?

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

TykkeTrunteMor skriver:

Uhhh hvor spændende!

Jeg tror godt jeg tør sige det med stor sandsynlighed er en stille opstart til snarlig fødsel

Men når det er sagt kan det desværre gå i sig selv igen, så væben dig med tålmodighed

Bor du langt fra dit fødested?

Har du sagt noget til den som skal føde med dig?

ja jeg håber der sker noget mere i løbet af aften el natten

15 min til hvidovre så det er ikk så langt.

ja min kæreste og mor er informeret, men er ano da jeg kender en del herinde og har ikk lyst til at blive kimet ned før det er sikkkert at der er gang i noget

Anmeld

15. juni 2011

TTM

Anonym skriver:

ja jeg håber der sker noget mere i løbet af aften el natten

15 min til hvidovre så det er ikk så langt.

ja min kæreste og mor er informeret, men er ano da jeg kender en del herinde og har ikk lyst til at blive kimet ned før det er sikkkert at der er gang i noget

hehe - kan jeg godt forstå

Jeg havde nok ringet til FG og sagt jeg var bekymret og følte mig utryg ved det hersens tisseri-noget Bare så de tjekkede dig for en sikkerhedsskyld.. Om der enten var noget i gang eller ej så du ikke går og spekulere for meget...

(da jeg fødte 2. gang blev jeg tjekket "bare for en sikkerhedsskyld" og jeg fødte kort tid efter... Men er hurtigfødende så der kan snildt gå længere tid )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.