Hjælp hurtigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.479 visninger
25 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Anonym trådstarter

her til aften har jeg det som om jeg hele tiden ska tis, også når jeg tisser og prøver holde det tilbage der siver det ud, men når jeg rejser mig og ligger mig i sengen kommer der ikk noget men så 10 min efter ska jeg tis igen også sker det samme, kan det være vandet ?

mit ene bryst er også begyndt at løbe her til aften

det hele er sket inden for den sidste  time.

er 40+1 idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Mira0911

Jeg synes du skal ringe til FG og fortælle hvordan og hvorledes... Men har du veer? 

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Jeg synes du skal ringe til FG og fortælle hvordan og hvorledes... Men har du veer? 

Nej det har jeg ikke. men har ikk skulle tisse den sidste halve time nu så måske det er gået over, så venter til imorgen tidlig og ser

Anmeld

15. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Nej det har jeg ikke. men har ikk skulle tisse den sidste halve time nu så måske det er gået over, så venter til imorgen tidlig og ser

Oki... 

Anmeld

15. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

her til aften har jeg det som om jeg hele tiden ska tis, også når jeg tisser og prøver holde det tilbage der siver det ud, men når jeg rejser mig og ligger mig i sengen kommer der ikk noget men så 10 min efter ska jeg tis igen også sker det samme, kan det være vandet ?

er 40+1 idag

Mon ikke det er fordi, at baby ligger og trykker på din blære?

Anmeld

15. juni 2011

SussieThyssen

Hvordan går det så i dag??

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. juni 2011

iris-mor

Spændende, sådan startede min fødsel altså. Jeg troede vandet var gået fordi jeg kunne tisse helt vildt megt og mange gang. Men nej, tilgengæld gik vandet ved tre fire tiden om natten, og 15 timer senere havde jeg min lækre guldklump i armene.

Pøj pøj, når det en gang går i gang

Anmeld

15. juni 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Hvordan går det så i dag??

Kærligst
Sussie

Har været vågen det meste af natten, og synes stadig der render lidt ud når jeg tisser og prøver at holde det tilbage, til gengæld er mere af slimproppen gået, det løb lidt ud i nat.

og når mine plukveer kommer gør de lidt ondt.

Anmeld

15. juni 2011

Saram

Anonym skriver:

er 40+1 idag

Puha, ved slet ikke om det kan være det da min fødsel startede med veer. Men ihvertfald så   for at der sker noget snart!!

Men held & lykke og en masse ve-støv adsted til dig!

// Sara Alrø, som er stolt over at være mor til lille Filuca Nora.

Anmeld

15. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Har været vågen det meste af natten, og synes stadig der render lidt ud når jeg tisser og prøver at holde det tilbage, til gengæld er mere af slimproppen gået, det løb lidt ud i nat.

og når mine plukveer kommer gør de lidt ondt.

Måske du lige skulle ringe til FG, hvis du er bekymret og i tvivl? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.