Jeg kan mindes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. november 2008

Plysbjørnen

at vi sidste vinter, snakkede gevaldigt om de små poders snottede næser og forkølelser... Men hvad det sådan helt lige gik ud på kan jeg ikke huske... Nogen der kan hjælpe mig??

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2008

Loggidut

hæ hæ-...er det den med margarinen eller olien omkring næsen du mener?

Anmeld

30. november 2008

Mie A

Her bruger vi saltvandsdråber i næsen - det tager det værste.

Anmeld

30. november 2008

Plysbjørnen

ja det var det der smør/margerine ting jeg tænkte på, er det noget der virker... Saltvandsdråber virker lidt, men ikke helt nok...

Kæresten ville egentlig gerne have noget Vicks creme, til at smøre det lille pus med... Men det kan man ikke få længere...

Anmeld

30. november 2008

Loggidut

hmmm, viks tror jeg lige du skal holde dig fra, det er noget stærkt stads!

men den med olien/magarinen er at du smørre, on /off, han behøver ikke at være helt stoppet til før du går i gang, men smør rundt om næsetippen, og op ad næseryggen, og under næsen, hvis der er hul, så brug olie, for der er salt i magarinen...og ja det virker, her rendte vi konstant med magarine på tuden da vi var små, og er du i tvivl om virkningen, så kan du jo spørge de andre som har prøvet.

jeg forsøgte en enkelt gang med saltvand, det skulle sgu prøves, og jeg har stadig hele kassen - 1 , for det virkede slet ikke i nærheden af hvad det andet gør.

god bedring med ham

Anmeld

30. november 2008

Rasmine

AJ, Vicks er da for stærkt??

Anmeld

30. november 2008

bette

super.. !!!

Heidi som straks henter margarinen og smører hele familien ind i det..

Anmeld

30. november 2008

linemus

Jeg forstår altså ikke helt den med magarinen... Hvad er det, det er godt for? Løbende næser, stoppede næser, hvad? Hvad gør det, hvad sker der?

- Line

Anmeld

30. november 2008

Loggidut

ja det virker faktisk på begge dele, løber næsen...så stopper den med det, efter kort tid, og er den stoppet, så løsner det...underligt fænomen, men ganske virksom...og husker man at gøre det inden næsen bliver helt rød, så er det nu der allerbedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.