scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

ligner den har en lille tap? hvis man derimod kan se kønnet fra 14 uge og drengene har der en lille tap så vil jeg mene der er noget forkert her..

Det er svært at forklare hvordan man kan se det... Man bliver nød til at ligge på briksen og se hvordan, og de plejer at være gode til at forklare hvordan det ser ud hvis det er en pige eller dreng... 

Mht billedet, er det en dreng? For jeg kan godt se en tap.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Det er svært at forklare hvordan man kan se det... Man bliver nød til at ligge på briksen og se hvordan, og de plejer at være gode til at forklare hvordan det ser ud hvis det er en pige eller dreng... 

Mht billedet, er det en dreng? For jeg kan godt se en tap.

hende der scannede mig sagde det ligeledes var en pige! trods den underlige 'tap' MD scanningen var de dog ikke helt sikre og sagde jeg sku få bekræftet det til næste scanning. Men jeg blev dog aldrig henvist til flere

Anmeld

14. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

hende der scannede mig sagde det ligeledes var en pige! trods den underlige 'tap' MD scanningen var de dog ikke helt sikre og sagde jeg sku få bekræftet det til næste scanning. Men jeg blev dog aldrig henvist til flere

På billedet synes jeg at jeg kan se en tap... Hvor langt er du henne? 

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

På billedet synes jeg at jeg kan se en tap... Hvor langt er du henne? 

sådan ser jeg også på det. Jeg er idag 33 uger. på 3D billede tvar jeg ca 16+4 16+5

Anmeld

14. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

sådan ser jeg også på det. Jeg er idag 33 uger. på 3D billede tvar jeg ca 16+4 16+5

Du kan jo stadig få lavet en kønsscanning ved en privat klinik... Hvis det er.. 

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Du kan jo stadig få lavet en kønsscanning ved en privat klinik... Hvis det er.. 

det har jeg nemlig også stærkt overvejet. hvis det havde været en dreng havde det mellem benene været meget større end det vi ser her sagde hende der scannede ?

Anmeld

14. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

det har jeg nemlig også stærkt overvejet. hvis det havde været en dreng havde det mellem benene været meget større end det vi ser her sagde hende der scannede ?

Okey.. Måske det er en pige.. Men jeg ser en tap.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.