scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.781 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Anonym trådstarter

kønsscanning? er det lettere at se om man får en dreng end en pige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

AndreasMor84

Anonym skriver:

Næh... altså det kommer jo an på i hveilken uge du får scanningen.. jo tidligere jo sværer er det at være HELT sikker

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Solstråle2011 skriver:

Næh... altså det kommer jo an på i hveilken uge du får scanningen.. jo tidligere jo sværer er det at være HELT sikker

fik afvide i 16 uge jeg sku ha en pige. og i 19 uge til MD scanningen mente hun pige men var ikke sikker..

har bare hørt lidt historier om at andre fik afvide det var en pige men fødte en lille dreng.

Anmeld

14. juni 2011

AndreasMor84

Anonym skriver:

fik afvide i 16 uge jeg sku ha en pige. og i 19 uge til MD scanningen mente hun pige men var ikke sikker..

har bare hørt lidt historier om at andre fik afvide det var en pige men fødte en lille dreng.

Der er jo altid en usikkerhed.. men hvis du vælger en kønsscanning lidt senere end uge 19 burde de være sikre

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Solstråle2011 skriver:

Der er jo altid en usikkerhed.. men hvis du vælger en kønsscanning lidt senere end uge 19 burde de være sikre

ja det er så rigtigt. overvejer en ny scanning .. på privatklinikken var de ikke i tvivl. Men var de til MD , så er lidt forvirret

Anmeld

14. juni 2011

AndreasMor84

Anonym skriver:

ja det er så rigtigt. overvejer en ny scanning .. på privatklinikken var de ikke i tvivl. Men var de til MD , så er lidt forvirret

Sådan er det jo, når det er forskellige øjne der ser

Anmeld

14. juni 2011

Mauser.

Jeg fik en kønsscanning til Jordemoder.dk i uge 16 og de sagde pige, og til MD sagde de pige, vi har været så heldige at se kønslæber så den er god nok her (; bare vælg et sted hvor de lover kønsgaranti ! 

Anmeld

14. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Dem der sidder og scanner køn hver evig eneste dag, har jo tjek på det og meget nemt ved at se det... Jeg var til kønsscanning da jeg var 14+4 og hun kunne se det meget hurtigt da hun scannede.. 

Der hvor jeg kom, ved jeg at de scanner indtil de er sikre på kønnet og før siger de ikke noget... 

Var hos Scanningsjordemoderen.dk 

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Solstråle2011 skriver:

Sådan er det jo, når det er forskellige øjne der ser

ligner den har en lille tap? hvis man derimod kan se kønnet fra 14 uge og drengene har der en lille tap så vil jeg mene der er noget forkert her..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Dem der sidder og scanner køn hver evig eneste dag, har jo tjek på det og meget nemt ved at se det... Jeg var til kønsscanning da jeg var 14+4 og hun kunne se det meget hurtigt da hun scannede.. 

Der hvor jeg kom, ved jeg at de scanner indtil de er sikre på kønnet og før siger de ikke noget... 

Var hos Scanningsjordemoderen.dk 

ligner den har en lille tap? hvis man derimod kan se kønnet fra 14 uge og drengene har der en lille tap så vil jeg mene der er noget forkert her..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.