Første gangs fødende nu kun 2 overnatninger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2008

Fam. Madsen

ja jeg kan kun sige at du er mega heldig for jeg blev sendt hjem 4 timer efter jeg havde fået min søn og jeg var også første gangs fødene... så jeg vil kun sige du er heldig og at du ikke skal være bange/nervøs for når du først har født og sidder med dit barn så kan du klare alt..

Sandra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2008

A.

Familien Madsen skriver:

ja jeg kan kun sige at du er mega heldig for jeg blev sendt hjem 4 timer efter jeg havde fået min søn og jeg var også første gangs fødene... så jeg vil kun sige du er heldig og at du ikke skal være bange/nervøs for når du først har født og sidder med dit barn så kan du klare alt..

Sandra

var det pga strejken? i min kommune kun man ikke mærke til den..

Anmeld

30. november 2008

Fam. Madsen

agnieszka skriver:

var det pga strejken? i min kommune kun man ikke mærke til den..

jep det var det..

Anmeld

30. november 2008

A.

Familien Madsen skriver:

jep det var det..

det var da vild træls..

Anmeld

30. november 2008

Fam. Madsen

agnieszka skriver:

det var da vild træls..

ja det var træls men vi klart det og vi lært det hurtig at vi ikke kunne få noget hjælp værken fra fødegangen eller sp... men vi har heldigvis en kanon sød læge som vi gik til kontrol ved med marcus fordi at han ikke kunne tage på..

Anmeld

30. november 2008

JonTri

Familien Madsen skriver:

Sandra

Hej... vi kunne blive i 5 dage... men man vil gerne hjem hurtigst muligt. Måske er du frustreret fordi du ik ved hvordan det hele bliver efter fødslen. Vil give Sandra ret - det hele kommer naturligt og du skal nok blive klar til at komme hjem.
Mht besparelsen, så synes jeg at det er et relevant sted at spare. Hvis man kan få gang i amning og støtte fra den kommunale sundhedspleje så synes jeg pengene skal gå til "rigtigt" syge. I Viborg kan man betale sig til ekstra overnatninger på hotellet.

Pøj pøj med resten af graviditeten

Anmeld

1. december 2008

Mira0911

monstar99 skriver:

Ville bare gerne vide hvad jeres holdning er til at pr. 1/12 for man kun 2overnatninger på skejby som første gangs fødende og ikke 5 som det er nu.
Planen var ellers det først skulle ske pr. 1/1-09.

Men det er blevet rykket en mdr.

Personligt bliver jeg ramt afdet da jeg har termin d. 17/12 og havde ikke forventede at blive ramt af det.

Jeg er meget nevøs og irteret over det.

Synes det er alt for tidligt og i sidste øejblik man får det af vide.

Det blev besluttede torsdag og sættes ikraft mandag.

Sådan er det blevet landet over... Desværre.... Er selv lidt træt af det os...

Anmeld

1. december 2008

twinboys

Enig

Helt enig er vi igen

Anmeld

1. december 2008

twinboys

Balderson skriver:

2 dage, det synes jeg er ok.. Hvorfor bruge tid og penge på patienter i 5 dage, hvis alt er som det skal være...

Det er jo en helt anden snak, hvis der opstår noget, så skal man være der indtil man er tryg ved at blive sent hjem....

Det er jo ikke en badeferie....

Helt enig

Anmeld

1. december 2008

Astrid P

Jeg tror nu aldrig det har heddet 5 overnatninger på Skejby sygehus' patienthotel. Jeg fødte en onsdag eftermiddag, og søndag morgen var det ud af vagten = 4 overnatninger. Vi kunne også sagtens være taget hjem et par dage før, bortset fra at det lige tog lidt tid at få amningen til at fungere optimalt. Det var da selvfølgelig dejligt at blive opvartet og kunne modtage besøg i 3 hele dage, men det kunne man altså også klare derhjemme.

Og hvis der er komplikationer i forhold til fødslen eller i forbindelse med at passe og amme det lille nyfødte barn, så bliver man naturligvis ikke bare sendt hjem. Det tager de bestemt højde for!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.