Billig strikdragt til nyfødt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. november 2008

Muffinmus

Jeg kan bare ikke finde en billig overtøjs strikdragt som bettefisen skal have på når hun kommer ud. De fede jeg har set koster dælme op til 500- 1100 kr...det er da hul i hovedet.
Så hvis en af jer ligger inde med en lækker dragt i strik der kan bruges som køredragt i bilen og evt i voksien, så ville det være fedt. CA str 50 til en pige. Eller hvis nogen kender en der evt kan strikke billigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2008

Anja

Mener helt bestemt at have set nogen fra Name It hos Babysam til omkring 300kr - og de var rigtigt fede, men vi har arvet flyverdrager og fleecedragter i både str 56, 62 og 68 så desværre skulle jeg ikke købe en dragt ....

Anmeld

30. november 2008

Grynt

Jeg købte en rigtig lækker køre dragt til Freja i strik sidste år. Den er fra MeToo, Måske det var noget??

Anmeld

30. november 2008

Muffinmus

Jamen dem kender jeg godt
Men de får kun fra str b56..og er faktisk en anelse store i str. og tror ikke tøsen vejer 5 kg når hun kommer ud
Ej, men leder efter str 50, da det jo sikkertkun er de første 2 mdr vejret er dårligt i og synes generelt mee too er til den store side.
Har selv haft en af dragterne til William som jeg lige har solgt, lidt for drenget til lillesøster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.