Julagave til en gammel mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. november 2008

Tikki

Hvad giver man en mand på 85 i julegave? Han ønsker sig absolut intet! Det er oldemors nyfundne kæreste, som vi skal holde jul med........og han skal jo have en lille gave...men hvad? Manden har sukkersyge og drikker ikke - der røg den chokolade og snaps. Han har ikke de vilde interesser - læser ikke bøger, da han er halvblind........jeg er fuldstændig lost! Tænkte på en købmandskurv, men hvor lækkert er det lige at købe sådan en uden sprut, sukker og ballade?

Jeg tager i mod idéer med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2008

Monica

Ja, den er svær... En mand på 85 der hverken drikker eller spiser chokolade... Er også tom for ideer, så venter og ser om der er andre der kan komme på nogen...

Moni

Anmeld

29. november 2008

linemus

Hvad med noget, han kan lytte til, hvis han har svært ved at se? God musik (hvad det så lige er i den alder... min morfar var helt vild med go' gammel jazz), lydbånd-agtig noget, dvd med noget, der interesserer ham (igen... min mormor og morfar var meget til rejser, verden, historie og linie3).

- Line

Anmeld

30. november 2008

ivfmarie

et par dejlige uldne sokker?

Anmeld

30. november 2008

Loggidut

hvad med et par gode futsko, eller en lækker varm trøje?
eller en god bog på lydbånd?

Anmeld

30. november 2008

Tikki

linemus skriver:

Hvad med noget, han kan lytte til, hvis han har svært ved at se? God musik (hvad det så lige er i den alder... min morfar var helt vild med go' gammel jazz), lydbånd-agtig noget, dvd med noget, der interesserer ham (igen... min mormor og morfar var meget til rejser, verden, historie og linie3).

- Line

Han er heller ikke til musik - faktisk så er han ret tør i det. Sådan en gammel mand fra sønderjylland, der egentligt synes julen er frås ....men ellers et godt bud, hvis han havde haft noget at spille musik på....

Anmeld

30. november 2008

Tikki

ivfmarie skriver:

et par dejlige uldne sokker?

Dét kunne da helt sikkert være en idé...den tror jeg lige jeg må prøve at se om kan lade sig gøre..ærgeligt jeg ikke kan strikke . Tak for den

Anmeld

30. november 2008

Tikki

Loggidut skriver:

hvad med et par gode futsko, eller en lækker varm trøje?
eller en god bog på lydbånd?

Futsko og varm trøje er også gode bud til ham, tror jeg....tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.