(anonym99) med endnu en sær sær test!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja det mener jeg. Er ikke helt sikker. 

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Hos min læge er det to dage. Da de først sender prøven på sygehuset når dagen er omme og så analysere de den og sender svaret til din læge dagen efter, men det er vist nok lægen du skal have svar fra, derfor to dage..

Jeg må håbe de er effektive hos min læge

ved de ligger i forbindelse med et laboratorium, så måske det går hurtigt. Jeg håber

Tak for svar

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

metski83 skriver:

Så krydser jeg også  

Jeg havde testdag i torsdags. Jeg har ikke fået mens, men kun negative teste. Håber den kan ændre sig til positiv endnu.

Jeg havde også testdag for en uges tid siden, og negative indtil de her mæreklige begyndte at dukke op

Jeg hepper på os

Anmeld

14. juni 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Jeg må håbe de er effektive hos min læge

ved de ligger i forbindelse med et laboratorium, så måske det går hurtigt. Jeg håber

Tak for svar

Håber jeg også for dig

Anmeld

14. juni 2011

metski83

Anonym skriver:

Jeg havde også testdag for en uges tid siden, og negative indtil de her mæreklige begyndte at dukke op

Jeg hepper på os

Det gør jeg også, håber det virker Den skal være der. Min ene kollega der er på barsel lige nu, er fuldt og fast overbevist om at jeg er gravid.Hun er så den eneste der ved det.

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Håber jeg også for dig

tak

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

metski83 skriver:

Det gør jeg også, håber det virker Den skal være der. Min ene kollega der er på barsel lige nu, er fuldt og fast overbevist om at jeg er gravid.Hun er så den eneste der ved det.

Det er spændende

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

metski83 skriver:

Det er spændende

Anmeld

14. juni 2011

metski83

Anonym skriver:

Det er spændende

Meget

Anmeld

14. juni 2011

Vinker

Kan skisme godt forstå du er forvirret... Jeg ville hellere ikke vide hva jeg skulle tro hvis jeg fik sådanne resultater.

Tålmodighed er en dyd som man siger, men det ER bare svært at holde ventetiden ud når nu man ønsker sig noget så brændende.

Jeg krydser alle mine fingre - og tæerne med - for at du får et postivt reslutat!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.