Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
msax skriver: ja, jeg tror det er det... egentlig havde jeg bestemt mig for ikke mere tøj inden vi skal flytte... men så kom du jo lige og lokkede... jeg ved ikke lige hvornår jeg kommer til kbh igen, og noget af det tror jeg godt hun kan bruge nu, så du må gerne være en skat og sende det til mig - så overfører jeg pengene til dig. umiddelbart er portoen 65 kr... for jeg henter den bare på posthuset, syntes aldrig jeg er hjemme når posten kommer alligevel. SMIL
ja, jeg tror det er det... egentlig havde jeg bestemt mig for ikke mere tøj inden vi skal flytte... men så kom du jo lige og lokkede...
jeg ved ikke lige hvornår jeg kommer til kbh igen, og noget af det tror jeg godt hun kan bruge nu, så du må gerne være en skat og sende det til mig - så overfører jeg pengene til dig.
umiddelbart er portoen 65 kr... for jeg henter den bare på posthuset, syntes aldrig jeg er hjemme når posten kommer alligevel.
SMIL
Det gør jeg selvfølgelig.. sender det til dig i morgen, så kan du bare overføre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CVVE skriver: Det gør jeg selvfølgelig.. sender det til dig i morgen, så kan du bare overføre
1000 tak...
jeg besøger min netbank omlidt
msax skriver: 1000 tak... jeg besøger min netbank omlidt SMIL
NO rush.. jeg ved hvor du bor... ELLLER??
CVVE skriver: NO rush.. jeg ved hvor du bor... ELLLER??
du må hellere end gerne få min adresse
jeg kan lige så godt få det ud af verden, så bliver du ikke glemt i flytterodet...
msax skriver: du må hellere end gerne få min adresse jeg kan lige så godt få det ud af verden, så bliver du ikke glemt i flytterodet...
Jeg skal sende til den gamle adresse ikke
CVVE skriver: Jeg skal sende til den gamle adresse ikke
Jo - du skal sende til Nørregade 1b, 8800 Viborg
Vi flytter først 25. juni... forhåbentlig hvis alt går vel
Jeg aner ikke om det er væk ....og hvilken størrelse og pris det har, men prøver bare lige at sætte det ind her Så kan du nok fortælle mig, om det stadig er tilbage, og hvad det vil koste?!
CVVE skriver: Der er for 132kr plus porto t-shirten er 98/104 noa noa leggins 104 molo kjole 110 molo leggins 110 plisse kjolen 104 abe kjolen 110 pdl toppen 104 name it med blade 104/110. mest 104 shorts 98/104 føtex tunikaen 104 jeans dragten 3-4 år. var det det hele
Der er for 132kr plus porto
t-shirten er 98/104
noa noa leggins 104
molo kjole 110
molo leggins 110
plisse kjolen 104
abe kjolen 110
pdl toppen 104
name it med blade 104/110. mest 104
shorts 98/104
føtex tunikaen 104
jeans dragten 3-4 år.
var det det hele
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128