Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Jeg nupper alt det jeg har skrevet på så længe det er fra str. 104, dog kun 1 af hver ting
Jeg nupper alt det jeg har skrevet på så længe det er fra str. 104, dog kun 1 af hver ting
noget af det hedder 110 men vi har haft det i brug og bruger jo 110 nu så vil mene i kan bruge det som 104
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CVVE skriver: noa noa 104 kjolen 110 fleecen 4 år
noa noa 104
kjolen 110
fleecen 4 år
Super! Jeg vil gerne købe alt det jeg har skrevet på så..
TbCp skriver: Super! Jeg vil gerne købe alt det jeg har skrevet på så..
super vil du have den anden molo kjole med også helt ny bare lidt mere pink i farverne, de er ikke ens
CVVE skriver: super vil du have den anden molo kjole med også helt ny bare lidt mere pink i farverne, de er ikke ens
Nej tak, jeg tror jeg nøjes med den ene
Karo skriver: Jeg vil gerne købe kjolen på billede 2 samt IDAT kjolen på billede 4. Hvad str er buksedragten på billede 3 ?
Jeg vil gerne købe kjolen på billede 2 samt IDAT kjolen på billede 4. Hvad str er buksedragten på billede 3 ?
Super.. altså dragten hedder 3-4 men den er meget lille syntes jeg. for at den sidder pænt syntes jeg den skal pose lidt og det gjorde den bestemt ikke på mine, den har været på 2 gange tror jeg..
TbCp skriver: Nej tak, jeg tror jeg nøjes med den ene
puha... hvad er der tilbage?
kan du nå at slette det tina og katja har købt?
For jeg vil også gerne købe lidt af dig
SMIL mette
CVVE skriver: Super.. altså dragten hedder 3-4 men den er meget lille syntes jeg. for at den sidder pænt syntes jeg den skal pose lidt og det gjorde den bestemt ikke på mine, den har været på 2 gange tror jeg..
Karo skriver: Jamen så vil jeg gerne købe de 3 ting
Jamen så vil jeg gerne købe de 3 ting
ligger det fra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128