Gensyn med en gammel ven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. november 2008

Lise

SÅ mærkeligt!

Fik stjålet en pung på en bar i København lige før jul i 2003...meldte den stjålet og spærrede dankort, som man nu gør, købte en ny, og glemte alt om den... Nu er den kraftedme lige kommet med posten Hvor faen har den ligget alle de år? Den indeholder et gammelt dankort med billede, dsb wildcard (som jeg er blevet for gammel til for nogle år siden), studiekort til NIels Brock hvor jeg tog 1-årigt hhx på det tidspunkt, et fitnessdk-medlemskort, hvor bagsiden vider om at der kun er fire centre i Kbh, og et blockbuster-kort til en biks der har været lukket næsten lige så lang tid som pungen har været væk.. Nå ja...og et visitkort og en håndskreven e-mailadresse til Karl Meyer........

Det var bare det jeg ville - hej!

Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2008

Rasmine

Underligt.
Lidt klamt egentlig.

Anmeld

29. november 2008

Loggidut

hmmm, det er sgu da sært?

Anmeld

29. november 2008

Helle30

Hmm. Var der ikke en afsender eller noget?
Jeg fik min pung stjålet for år tilbage. Den kom med posten nogle dage efter (da jeg havde bestilt nyt af alt) og det var fra sådan et firma, der tømmer glascontainere. Altså må tyven have gennemrodet min pung og derefter smidt den i hullet på sådan en container.
Der var ikke nogen besked eller noget, men firmaets stempel var på bagsiden af konvolutten. Meget fin service, synes jeg i øvrigt.
Men ved du ikke, hvem der sendte den LIse? Lidt spooky..

- Helle

Anmeld

29. november 2008

Lise

Afsenderen var Ballerup distributionscenter...

Men FEM år, Niller...det er alligevel noget!!

Anmeld

29. november 2008

Mie A

Ej det er simpelthen alt for underligt... det kan være at fjernbetjeningen dukker op med posten engang i 2013

Anmeld

29. november 2008

mor til en del

Det sætter da en hel del tanker igang, hvor har den lige været, hvem har rodet i den, osv....

Det er meget spooky

Anmeld

29. november 2008

Lise

Mie A skriver:

Ej det er simpelthen alt for underligt... det kan være at fjernbetjeningen dukker op med posten engang i 2013

Haha..måske - det kunne være super!

Anmeld

29. november 2008

Lise

Aj, det minder mig om at jeg mistede mit pas mens jeg boede i London i 1998 - boede de første fire uger på Dansk KFUK, og det var der det blev væk... Så halvandet år senere blev sendt tilsendt fra den danske ambassade i London...

Gad vide om der er flere end mig der har et pas med mit navn i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.