pigenavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

banditten2011

babyMark skriver:

Ja jeg synes også det skal være et bæredygtigt navn, og da gerne et med en eller anden betydning. Synes I kommer med en masse gode forslag. Min mand vil ikke rigtig ud med hvad han mener. Han vil gerne kende kønnet på forhånd og hvis det er relevant, så diskutere pigenavne. Hvordan har jeres mænd/partner det med navne?

jeg var overbevist om jeg fik en pige så det navn var på plads og så blev det en dreng men kæresten siger ikk så meget han siger de samme navne som jeg gør hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

aya-zia

babyMark skriver:

hej med dig

tak for hjælpen. Har oprettet mig som bruger (Mariasbaby)

og vil helt sikkert se nærmere på den side. Den ser da ud til at indeholde alt om navne

Jeg fandt Aya på din navneliste. Det havde jeg ikke tænkt på før. Jeg synes faktisk det klinger smukt og er kort og præcist!

aya er et fantastisk navn hehe

ja som du kan se i mit brugernavn har jeg to piger ved navnene AYA OG ZIA

Anmeld

15. juni 2011

akskovmose

babyMark skriver:

hej alle

Jeg ved ikke om jeg får en dreng eller en pige. Vi har et drengenavn på plads, men et pigenavn kan vi ikke lige blive enige om. Så har I nogle gode forslag?

Jeg er selv glad for "Laura", men det er min mand ikke så begejstret for. Og Frida kan jeg også godt lide.

Men kom frisk og giv evt. en begrundelse for hvorfor lige netop det pigenavn!

Jeg syntes Alma Sofie eller bare Alma er rigtig flotte navne, vores datter hedder Alma Sofie.. 

Vi havde Cornelia i tankerne til denne gang, men vi skal have en dreng :-) Jeg syntes det er så fint et navn, jeg ser en lille mørkhåret pige med krøller i det fineste Noa Noa tøj, for mig når jeg hører navnet.. 

Anmeld

15. juni 2011

BellaCiinea

babyMark skriver:

hej alle

Jeg ved ikke om jeg får en dreng eller en pige. Vi har et drengenavn på plads, men et pigenavn kan vi ikke lige blive enige om. Så har I nogle gode forslag?

Jeg er selv glad for "Laura", men det er min mand ikke så begejstret for. Og Frida kan jeg også godt lide.

Men kom frisk og giv evt. en begrundelse for hvorfor lige netop det pigenavn!

Ella, sys det er kanon sødt!

Anmeld

15. juni 2011

Ciss

Jeg synes Ingrid er et flot og stærkt og alligevel meget feminint navn som passer både til en lille pige og en voksen  dame uanset om hun arbejder med heste, som ambassadør, som blomsterhandler, som karatelærer eller hvad det nu måtte være.

Det har et historisk sus over sig uden at blive hverken tungt eller gammeldags - og så er det ikke lige et modenavn.

Lykke til med navnejagten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.