Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lauritz skriver: Hvor er det en smuk datter du har! Og dine andre børn også selvfølgelig
Hvor er det en smuk datter du har! Og dine andre børn også selvfølgelig
Tak , sødt af dig Jeg syntes selvf. også at hun er rigtig smuk Ligner sin mor tsk tsk måske
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Henri84 skriver: Øj nogle lækre unger herinde Her er mine tumlinger Elias som bliver 3 til august og Alberte Sofie på 13 mdr Jeg kunne ikke lige vælge, så i bliver lige spammet lidt
Øj nogle lækre unger herinde Her er mine tumlinger Elias som bliver 3 til august og Alberte Sofie på 13 mdr Jeg kunne ikke lige vælge, så i bliver lige spammet lidt
Hvor er de bare kønne dine børn! Jeg ville ønske jeg havde sådan en smuk øjenfarve som din søn!!
Her er mine guldklumper... Pigen er min bonusdatter, som jeg har haft i mit liv siden hun var 2 år gammel, så hun er ligeså speciel, som mine drenge...
Muffi<3 skriver: Tak , sødt af dig Jeg syntes selvf. også at hun er rigtig smuk Ligner sin mor tsk tsk måske
Min smukke søn ligner da også sin mor
LouiseBreinholt skriver: Min kære Magnus
Min kære Magnus
Hihi hvor er han dog bare sød!!
Muffi<3 skriver: Nu har jeg ikke tjekket hvor du bor , ellers ville jeg invitere mig selv på kaffe
Nu har jeg ikke tjekket hvor du bor , ellers ville jeg invitere mig selv på kaffe
ja du sku være velkommen ellers da
Lauritz skriver: Min smukke søn ligner da også sin mor
Men det da klart de smukke børn falder altid ud efter moderen
Lauritz skriver: Hvor er de bare kønne dine børn! Jeg ville ønske jeg havde sådan en smuk øjenfarve som din søn!!
butterflyPhoto skriver: Hold op hvor er der da mange skønne unger herinde Her er lige et seriøst SPAM (undskyld på forhånd) af min smukke lille Laura fra 30 januar i år /Christina - ButterflyPhoto.dk
Hold op hvor er der da mange skønne unger herinde
Her er lige et seriøst SPAM (undskyld på forhånd) af min smukke lille Laura fra 30 januar i år
/Christina - ButterflyPhoto.dk
Hun er godnok fantastisk lækker
Er det lige farmand der har bestemt det sidste billede, med fodboldtøj?
Henri84 skriver: Jeg er også bare helt vild med det navn
Jeg er også bare helt vild med det navn
Ja, det er så sødt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128