Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SiLiMiMa skriver: kan da godt være, du ikke kan lave kaffe men hold kæft, du har smukke børn!!
kan da godt være, du ikke kan lave kaffe
men hold kæft, du har smukke børn!!
Ha ha ha nej puha . sidder faktisk lige nu og kæmper hvorfor er det jeg prøver når jeg ved jeg ikke kan
Tak det var sødt sagt Jeg syntes jo selvf. de er smukke og skønne alle 3
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold op hvor er der da mange skønne unger herinde
Her er lige et seriøst SPAM (undskyld på forhånd) af min smukke lille Laura fra 30 januar i år
/Christina - ButterflyPhoto.dk
LouiseBreinholt skriver: Ja, der er super mange dejlige unger Hvor er dine kære, dejligt med en masse billeder. Og hvor er jeg bare vild med din datter's navn, hvis jeg får en pige engang kommer hun helt sikkert til at hedde Alberte
Ja, der er super mange dejlige unger
Hvor er dine kære, dejligt med en masse billeder. Og hvor er jeg bare vild med din datter's navn, hvis jeg får en pige engang kommer hun helt sikkert til at hedde Alberte
Her er mine 4 i vilkårlig rækkefølge
Mille i bad, Line i spejder-outfit, Maia som blomsterbarn og en lidt alvorlig simon på bagtrappen
Heise
SiLiMiMa skriver: Her er mine 4 i vilkårlig rækkefølge Mille i bad, Line i spejder-outfit, Maia som blomsterbarn og en lidt alvorlig simon på bagtrappen Heise
Du kan bestemt heller ikke løbe fra at have smukke unger
tak ja smukke er de i hvert fald... og JEG kan endda også lave kaffe!!!
HAHA, ej nu skal jeg nok stoppe med den kaffe!
SiLiMiMa skriver: tak ja smukke er de i hvert fald... og JEG kan endda også lave kaffe!!! HAHA, ej nu skal jeg nok stoppe med den kaffe!
Det er næsten hele 3 ting på en gang
Nu har jeg ikke tjekket hvor du bor , ellers ville jeg invitere mig selv på kaffe
LouiseBreinholt skriver: Min kære Magnus
Min kære Magnus
Sikken en lækker basse!-Man får jo lyst til at nive i hans kinder
Muffi<3 skriver: Mine <3 børn
Mine <3 børn
Hvor er det en smuk datter du har! Og dine andre børn også selvfølgelig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128