Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er du på trendsales så vi evt kan handle der? Tænker lidt at så har du pengene med det samme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mille82 skriver: Hov fik lige tjekket og vi har selv ghost world, kan den byttes ud med big mommas house til samme pris?
Hov fik lige tjekket og vi har selv ghost world, kan den byttes ud med big mommas house til samme pris?
Mille82 skriver: Er du på trendsales så vi evt kan handle der? Tænker lidt at så har du pengene med det samme
Lunae skriver: Ja jeg er på trendsales, men det koster jo gebyr på trendsales.. Men hvis du helst vil handle over der, så gør vi bare det!
Ja jeg er på trendsales, men det koster jo gebyr på trendsales.. Men hvis du helst vil handle over der, så gør vi bare det!
De 5 kr og 20 øre overlever jeg såmænd nok i gebyret , hvad hedder du derinde, så finder jeg dig?
Mille82 skriver: De 5 kr og 20 øre overlever jeg såmænd nok i gebyret , hvad hedder du derinde, så finder jeg dig?
prøver lige at finde dig
Mille82 skriver: prøver lige at finde dig
Har skrevet! Baby græder, så jeg er nødt til at løbe, men bare send ts, så godkender jeg hvis hun falder til ro nu elelr i morgen!!!
Nå hun faldt til ro igen, jeg har godtkendt handlen og du har fået dine penge . Glæder mig til at modtage, hvornår regner du med at sende?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128