Lise fandt du fjernbetjeningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

229 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. november 2008

mor til en del

for så vil jeg da godt lige vide hvor....vores forsvandt i aftes, og ingen af drengene ved hvor den er, underligt nok siger to af dem at jeg har gemt den, det mindes jeg nu ikke at have gjort.

Vi havde optaget slutningen af en film på harddisken, den kan bare ikke afspille uden betjeningen, så der var ingen film til mor i aftes, gik derfor tidligt i seng og foretog os noget helt andet i stedet.

Lisbeth.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2008

Tikki

Vores har også været væk..indtil i går formiddags hvor jeg efter en vask skulle hive vasketøjet ud af maskinen....og hvad kom med ud? Fjernbetjeningen , samt kulfiltret fra kattebakken (sådan et filter, der sidder udvendigt på låget, så den ikke lugter..til dem, der ikke har kat) og en meget ødelagt lille pixiebog om Peter Pedal hrm.. ja, så kan jeg da lære at tjekke maskinen inden jeg skal vaske

Anmeld

29. november 2008

Lise

Næææh, den er pist gone... vi bliver jo nok nødt til at købe sådan en ny multibetjening, som den forsvundne også er, for den der fulgte med til vores digitalbox, virker ikke alt for godt.. Og når vi så har købt en ny, så kommer den anden frem - og så skal jeg fortælle dig hvor den var

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.