2mdr gammel baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.553 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Anonym trådstarter

når jeres barn/børn på 2mdr er vågne, hvad underholder i dem så med? eller lader i dem bare ligge og kigge selv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

ledermus

Da Oliver var 2 måneder kunne jeg nogle gange godt lade ham ligge selv men ikke noget han ville i lang tid af gangen men så længe de ikke brokker sig over det synes jeg det er fint de ligger alene...Ellers synger jeg for ham og rasler med legetøj og lader ham følge sig selv i et spejl og snakker med ham.

Men synes du har ret i at det kan være svært nogle gange hvordan man skal underholde dem i den alder

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

ledermus skriver:

Da Oliver var 2 måneder kunne jeg nogle gange godt lade ham ligge selv men ikke noget han ville i lang tid af gangen men så længe de ikke brokker sig over det synes jeg det er fint de ligger alene...Ellers synger jeg for ham og rasler med legetøj og lader ham følge sig selv i et spejl og snakker med ham.

Men synes du har ret i at det kan være svært nogle gange hvordan man skal underholde dem i den alder

Ja det synes jeg . ville det være for tidligt at ligge barnet på et legetæppe lidt ? 

Anmeld

14. juni 2011

ledermus

Anonym skriver:

Ja det synes jeg . ville det være for tidligt at ligge barnet på et legetæppe lidt ? 

jeg lagde Oliver på et legetæppe da han var 2 måneder og det syntes han var hyggeligt i korte perioder og nu hvor han er 3 måneder gider han ligge der i lidt længere tid

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

ledermus skriver:

jeg lagde Oliver på et legetæppe da han var 2 måneder og det syntes han var hyggeligt i korte perioder og nu hvor han er 3 måneder gider han ligge der i lidt længere tid

super  det ville jeg også gør så hihi..

Anmeld

14. juni 2011

Nessie

Du kan sagtens lægge den lille på et legetæppe, med noget legetøj at kigge på.

Daniel blev lagt der, inden han var 2 mdr., og han var ikke ret gammel, før han fandt ud af, at tingene bevægede sig, når han kom til at ramme dem, så han blev ret hurtigt bevidst om at prøve at styre sine arme

God fornøjelse

Anmeld

14. juni 2011

Vingummien

Man lader dem forhåbentlig ikke bare ligge og kigge  så får de da ikke øvet deres sanser.

Jeg havde alt mulig, lige fra mit eget ansigt til små ting jeg viste og satte i hans hånd Og så øvede jeg med at han skulle ligge på maven.

Har aldrig bare ladet ham ligge

Anmeld

14. juni 2011

StineW

Anonym skriver:

når jeres barn/børn på 2mdr er vågne, hvad underholder i dem så med? eller lader i dem bare ligge og kigge selv..

Når Cecilie ( 9½ uge gammel )er vågen, så sidder jeg og snakker med hende, eller vi går rundt og kigger på ting. Jeg bærer hende også med hendes ryg mod min mave, og så står vi og synger og danser foran et spejl.

Vi øver også at trille på et tæppe eller på vores seng. Kalder det rullepølselegen.

Når hun skal have en aktiveringspause, får hun lidt tid på legetæppet. Hvis hun ligger på ryggen dasker hun til tingene over hovedet. Det begyndte hun tidligt på ( ca 6 uger gammel ) Efter lidt tid vender hun om på maven. Hvis det ikke lykkes helt pga den ene arm, siger hun til.

Vi går også ture hver dg, så plukker jeg blomster og græs og sætter fast med tøjklemmer på vognen. Mælkebøtteblomster er et stort hit for tiden.

Knus Stine.

Anmeld

14. juni 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

I den alder elskede Oscar at ligge og puffe til legetøjet på aktivitetstæppet , og syns det var sjovt når det bevægede sig  
Lagde ham på maven så han fik øvet , og lagde mig foran ham så ikke han kedede sig  

Anmeld

14. juni 2011

LC

Vi brugte legetæppet fra vores datter var 5 uger, så lå hun der og legede, når vi f.eks skulle lave mad.

Det helt store hit var et spejl, hun havde et der hang lige over hoved på hendes legetæppe..

Mange er blevet snydt og tror hun har smilet til dem, selvom de synes det var svært at have øjenkontakt, men hun smilede hele tiden til sig selv i spejlet.. og man kunne ikke se det var et spejl, med mindre man så nede fra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.