Hvorfor spørger i om navn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.638 visninger
21 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

maria_wlt

Som jeg kan se så er der mange der spørger omkring navne.. Hvad andre synes om det navn de er ved at vælge til deres barn..

Hvorfor gør i det??

Har det nogen betydning for valget??

BARE LIGE NYSGERRIG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Nalle

maria_wt skriver:

Som jeg kan se så er der mange der spørger omkring navne.. Hvad andre synes om det navn de er ved at vælge til deres barn..

Hvorfor gør i det??

BARE LIGE NYSGERRIG

Har tit tænkt det samme.

Andres syn på mine børns navne, gør ingen forskel

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

Læser du disse navnetråde...for der står da svaret....folk vil gerne høre andres mening...det samme ser man jo med alt muligt andet omkring baby, så kan ikke helt forstå din undring, da svaret jo er i alle de tråde.

Anmeld

14. juni 2011

BinaMor

jeg spurgte fordi jeg var nysgerrig om hvad andre sys om  navnet. ikke fordi det  gjorde så meget men det er alligevel rart at være forberedt på hvad andre sys. ligesom hvis man kigger på en kjole og spør en veninde til råds.. men man har egentlig besluttet sig for at købe den..

Anmeld

14. juni 2011

BinaMor

Eva. skriver:

Læser du disse navnetråde...for der står da svaret....folk vil gerne høre andres mening...det samme ser man jo med alt muligt andet omkring baby, så kan ikke helt forstå din undring, da svaret jo er i alle de tråde.

ja det var vidst svaret

Anmeld

14. juni 2011

BinaMor

dobbelt

Anmeld

14. juni 2011

tinasmor

maria_wt skriver:

Hvorfor gør i det??

BARE LIGE NYSGERRIG

Tænker også, at det må da være ligemeget hvad folk tænker.

Er det for at få bekræftigelse? Er det for at være sikker? For selv hvis folk så skriver: Det er ikke lige min kop te. Hvad kan man så bruge det til?

Anmeld

14. juni 2011

SussieThyssen

maria_wt skriver:

Hvorfor gør i det??

BARE LIGE NYSGERRIG

Ja jeg undrer mig også...et navn må, efter min mening, være et meget personligt valg inden for familiens fire vægge, og vedkommer ikke andre.

Jeg har aldrig rådført mig med fremmede udefra omkring hvad "de" synes..det har udelukkende været forbeholdt mine ungers fædre og mig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. juni 2011

NJN

Jeg kunne nu også godt finde på at spørge.. Jeg syntes det er rart at vide, ( hvis man har valgt et specielt navn) hvad andre så syntes. Så alle, engang når barnet bliver ældre ikke bare tænker hvaaad? Omkring det navn jeg har valgt at give mit barn. Men selvfølgelig er det altid i sidste ende en selv der tager beslutningen. 

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

Tænker også, at det må da være ligemeget hvad folk tænker.

Er det for at få bekræftigelse? Er det for at være sikker? For selv hvis folk så skriver: Det er ikke lige min kop te. Hvad kan man så bruge det til?

Tror altså ikke man skal lave den store tolkning ud af det...som med så meget andet, og da især på en debatside så er det da sjovt og interessant at høre andres mening....jeg kan ikke med min bedste vilje tolke det udi at de så ikke er sikre på deres valg eller skal bekræftiges....

Men er det fordi det er sådan du ville have det hvis du spurgte...for det er jo ikke det samme som at andre har..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.