Tak for i dag tøser!! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Lou87

iris-mor skriver:

Og jeg er pisse misundelig på jer

Har du også bare og være, så ku du bare ha været der ku du hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

roenlund

Loa skriver:

Og din lille mand, var da bare den sødeste og cute knægt ever

Tak, er da glad for at andre også synes han er skøn...

Anmeld

14. juni 2011

Unnie

Mange mange tak for en hyggelig dag i går det var super fedt at få lov til at være med og lærer en masse nye tig... Jeg glæder mig allerede som et lille barn til næste gang ;0)

Anmeld

14. juni 2011

sussi84

Jeg siger os tak for en super hyggelig dag og mums sikke en kage Fik stor ros for bamsen da jeg kom hjem Glæder mig os til næste gang - bare helst en ulige weekend..

Anmeld

15. juni 2011

roenlund

Michelle ville du ligge en opskrift ud på de bunde du bruger som kan varieres u det uendelige????

PLEASE...

Anmeld

15. juni 2011

Polkaprik

roenlund skriver:

Michelle ville du ligge en opskrift ud på de bunde du bruger som kan varieres u det uendelige????

PLEASE...

Skal jeg nok. Har bare haft super travlt med alting og ingenting. Kigger på det i morgen og laver et indæg med det hele

Anmeld

15. juni 2011

roenlund

Polkaprik skriver:

Skal jeg nok. Har bare haft super travlt med alting og ingenting. Kigger på det i morgen og laver et indæg med det hele

det er som sådan ikke fordi det haster... regner med at ville prøve den i løbet af næste uge... til en kage til lørdag...

Anmeld

15. juni 2011

LISBETH:-)

Har i bestilt tingene eller har jeg helt misset noget

Bare så jeg ved om jeg selv skal bestille det!

Anmeld

15. juni 2011

Polkaprik

Har i bestilt tingene eller har jeg helt misset noget

Bare så jeg ved om jeg selv skal bestille det!

Jeps bebs. Bestilte i dag og det er kun dig og mig der skulle have noget. Så vi deler de 65 kr i porto og så snupper Lou sættet med til Næstved ASAP

Anmeld

15. juni 2011

LISBETH:-)

Polkaprik skriver:

Jeos bebs. Bestilte i dag og det er kun dig og mig der skulle have noget. Så vi deler de 65 kr i porto og så snupper Lou sættet med til Næstved ASAP

Det er jo intet mindre en fantastisk! Så sender du lige dit konto nr i en pb ik'? og den præcise pris skal jeg også vide.

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.