Tak for i dag tøser!! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

LISBETH:-)

Lou87 skriver:

Ja det er så hyggeligt - man får jo heller ikk bedre borddame end dig  hihi

ha ha ha nej det gør man nok ikke  hyggeligt er det ihvertfald!!!

Hvornår skal du starte job? Skal snart på shopping tur til næstved så kan jeg komme ind og sige hej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Polkaprik skriver:

Det lyder bare rigtig dejligt at I har mod på mere. Så må vi se at lære at lave nogle orkideer og liljer!

Nej nej nej Michelle DU skal lærer det, og så skal du fortælle alle os andre kagetumper hvordan man gør

Anmeld

13. juni 2011

Polkaprik skriver:

Skynd dig skynd dig.. Bestiller i dag inden jeg går i seng

Så har hun da masser af tid - går du ikke først i seng kl. 4? eller måske du går tidlig i seng idag og så har hun kun til kl. 2? FNIS

Anmeld

13. juni 2011

Lou87 skriver:

Ku godt være interesseret i og dele lidt porto, men er i tvivl om hva jeg helst vil ha.. hehe.

Jeg sidder feks lidt og kigger på tylleposen på de 45 cm og så de løse tyller på 10,12 og 16 mm..
Men ved ikk hvilken str jeg skal tage af tyllerne og om det er billigt nok for sprøjteposen ??
Mere hvis de alligevel er nogenlunde i pris oppe i kræmmerhuset er der jo ingen grund til det måske..

Man ka også få geometrisættet på dinkage.dk så jeg lige..

Hvis nogen var interesseret i og sku bestille den der blomstpræger og udstikker som polkaprik har fra den engelske side og splejse noget porto - så sig li til!!

Jeg vil gerne have blomserprægeren og udstikkeren fra den engelske hjemmeside med!

Og hvis i bestiller fra dinkage.dk og man kan få det uundværlige sæt fra den hollandske, så vil jeg også MEGET gerne have det med. Så kan jeg bare få det næste gang vi ses!

Anmeld

13. juni 2011

Polkaprik

Lou87 skriver:

Ku godt være interesseret i og dele lidt porto, men er i tvivl om hva jeg helst vil ha.. hehe.

Jeg sidder feks lidt og kigger på tylleposen på de 45 cm og så de løse tyller på 10,12 og 16 mm..
Men ved ikk hvilken str jeg skal tage af tyllerne og om det er billigt nok for sprøjteposen ??
Mere hvis de alligevel er nogenlunde i pris oppe i kræmmerhuset er der jo ingen grund til det måske..

Man ka også få geometrisættet på dinkage.dk så jeg lige..

Hvis nogen var interesseret i og sku bestille den der blomstpræger og udstikker som polkaprik har fra den engelske side og splejse noget porto - så sig li til!!

Det er i hvert fald en af de eneste steder hvor man kan købe kagepap til en fornuftig penge hvis det er noget du skal bruge. 

Jeg har smidt dette i min indkøbsvogn indtil videre

30,00 DKK
45,00 DKK
50,00 DKK
24,00 DKK
40,00 DKK
120,00 DKK
54,00 DKK
58,00 DKK
75,00 DKK
24,00 DKK
44,00 DKK

Varer ialt:  564,00 DKK

Anmeld

13. juni 2011

Polkaprik

lisbeth2910 skriver:

Så har hun da masser af tid - går du ikke først i seng kl. 4? eller måske du går tidlig i seng idag og så har hun kun til kl. 2? FNIS

Nej nej Lisbeth for jeg skal jo ikke lave kager i dag din tosse

Så hun skal bare ruppe røven!

Anmeld

13. juni 2011

Lou87

Polkaprik skriver:

Det er i hvert fald en af de eneste steder hvor man kan købe kagepap til en fornuftig penge hvis det er noget du skal bruge. 

Jeg har smidt dette i min indkøbsvogn indtil videre

30,00 DKK
    45,00 DKK
    50,00 DKK
    24,00 DKK
    40,00 DKK
    120,00 DKK
    54,00 DKK
    58,00 DKK
    75,00 DKK
    24,00 DKK
    44,00 DKK

Varer ialt:  564,00 DKK

Er sprøjteposen på 30 cm nok ?? altså feks til pyntning af muffins eller til kant rundt på kagen som du lavede i dag..
Og hvilken str tyl dut ska jeg tage.. 10,12 eller 16 mm ??

Hehehe det var ikk så lidt du havde bestilt

Anmeld

13. juni 2011

Lou87

lisbeth2910 skriver:

ha ha ha nej det gør man nok ikke  hyggeligt er det ihvertfald!!!

Hvornår skal du starte job? Skal snart på shopping tur til næstved så kan jeg komme ind og sige hej

Jeg skal starte d. 28 i denne måned.. SUK!
Og jamen du er velkommen

Ja li hva jeg ku se har dinkage.dk det der geometri sæt til 200 kr, nu ved jeg ikk hva michelle gav på den hollandske ???

Anmeld

13. juni 2011

Polkaprik skriver:

Nej nej Lisbeth for jeg skal jo ikke lave kager i dag din tosse

Så hun skal bare ruppe røven!

ha ha ha

Anmeld

13. juni 2011

Polkaprik

Lou87 skriver:

Jeg skal starte d. 28 i denne måned.. SUK!
Og jamen du er velkommen

Ja li hva jeg ku se har dinkage.dk det der geometri sæt til 200 kr, nu ved jeg ikk hva michelle gav på den hollandske ???

Den var faktisk dyre på den hollandske så snup du bare sådan et med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.