Hey Tøser (Forestil jer selv en meget flov smiley med røde kinder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.582 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. november 2008

Tynen

UNDSKYLD!!!!!! For mit meget lange fravær herinde fra!
Jeg må bare se i øjnene at juleræset endnu engang bider mig i r***n og tager alt min tid og alt mit overskud fra mig.

Vi har lige været igennem en hård periode med en afspadserende DP, sygdom med 40 i feber (Stella) og derefter en heftig gang bihulebetændelse til mig oveni hatten.
Ikke lige den fedeste kombination når man skal være fit for fight til alle de juleshoppende kunder der forlænger min arbejdsdag med et par timer om dagen efterhånden
For lige at sætte prikken over Iét er jeg ved at stable en ny webshop på benene for mine forældre, så jeg har overhovedet ikke været herinde og kigge i.. Og hold nu fast: 3 UGER!!!!!!

Jeg håber at jeg stadig er velkommen, selvom min tid nok først bliver bedre efter jul.
Jeg havde helt glemt hvor stressende og irriterende sådan noget var.

Jeg er opgivende og håbløst bagefter i indlæg, så hvis der er sket noget spændende ville en kort update være et hit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2008

Mikkelmusen

Selvfølgelig er du velkommen, jeg har nu ikke styr på hvor længe du har været væk, for jeg har selv været fraværende... Velkommen tilbage ombord

Anmeld

28. november 2008

Loggidut

Jeg magter ikke lige en update, men et stort knus og velkommen tilbage skal du nu ha...dahm, vi har savnet dig!

Anmeld

28. november 2008

ivfmarie

hej søde Tunpige!

Du er altid velkommen!! I mit eget fravær har jeg faktisk studset over at det var ualmindelig længe siden vi har set noget til dig!!
Det er da også noget af en omgang du/I har været igennem. Mht feber, så jeg lige sige er der er del af vore små pussehoveder der har været igennem en masse feber i den sidste tid... mon der er noget i luften?

Anyways - nice to se you!

Marie

Anmeld

28. november 2008

ka li ja

stadig velkommen???!!!!
du er jo tosset tøs. der er da ingen der ikke er velkommen!!
jeg er da bare glad for at hører at der trods alt stadig er liv i dig bette ven
jeg er nu heller ikke selv for gio til det der med at komme her ind. men sådan er det jo nu engang bare.

jeg mener jo vi har hinanden uanset hvor lang tid vi er væk

Anmeld

29. november 2008

Loggidut

ka li ja skriver:

stadig velkommen???!!!!
du er jo tosset tøs. der er da ingen der ikke er velkommen!!
jeg er da bare glad for at hører at der trods alt stadig er liv i dig bette ven
jeg er nu heller ikke selv for gio til det der med at komme her ind. men sådan er det jo nu engang bare.

jeg mener jo vi har hinanden uanset hvor lang tid vi er væk

vildt meget enig med dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.