uha hvor er jeg godt træt af vores toiletvogn....den fungerer men for fa.... hvor er det koldt om natten, og børnenen har på skift haft tynd mave, jeg lavede ikke andet end at være ude i det skur....
Gudskelov lysner det, og om alt vil arte sig, kan vi fra mandag igen bruge toilettet inde. Vores renoverede badeværelse er blevet rigtig godt, og maleren er godt i gang med hendes arbejde, det bliver flot....
Det gamle badeværelse var 39 år gammelt, og da vi kom ned til kloarkrørene kunne vi se at vi måske skulle have renoveret for 10 år siden, men bedre sent end aldrig...
Jeg kommer nok til at savne badekaret lidt til ungerne, men en murebalje må erstatte det, og så vil jeg nyde mine tempererede brusebade.... på det gamle badeværelse var der nærmest kun varmt vand, da koldtvandsrørene næsten var stoppet til med snask...så vi hentede koldt vand i køkkenet når der skulle vand i badekarret. og skulle der brusen i karret, så måtte der ikke fyres op i fyret, da vi så nærmest blev skoldet......
Så vi må konkludere at det ikke er luksus at få nyt badeværesle, men en nødvendighed...
Lisbeth.
Anmeld