Elitedating?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

tazz

Min veninde har en profil derinde, og hun siger, at den største forskel på den og Dating er, at her er der bare klaphatte med uddannelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Lisbeth85

Anonym skriver:

Er der nogen herinde der har profil på den side?

Jeg er simpelthen så træt af de paphatte der sidder på de normale datingsider!

Men hvad søren skriver man i sin profiltekst? På andre sider har jeg ikke haft tekst og har først "lagt mit liv ud" når jeg har skrevet private breve med en fyr. På elitedating SKAL man have en profiltekst! 

Jeg har fundet min kæreste på den side, og jeg kan kun anbefale den. Den er MEGET MEGET seriøs, og jeg synes virkelig at den var guld værd (og jeg fik mit guld derinde )

Jeg skrev bare en masse om mig selv som person, hvad jeg elsker at lave, arbejde, interesser etc. Det handler om at være så ærlig som  mulig, og så er det også en god idé, at skrive noget som man kan blive husket på. Smid gerne lidt humor ind, så de kan se, at du også er med på noget sjov... hvis du da er det Jeg elsker profiler, som har humor med indover, da det fortæller noget om personen... det kan godt blive for tørt kun med beskrivelser .

Held og lykke!

Anmeld

17. juni 2011

eElak

Min veninde har en profil derinde, og hun siger, at den største forskel på den og Dating er, at her er der bare klaphatte med uddannelse

Jeg tænkte det samme.. det eneste jeg har hørt om elitedating er at det er for folk med højere uddannelser... 

og røvhuller findes sgu i alle udgaver - hvadenten de ingen uddannelse har, eller har en høj uddannelse...  

EDIT: Skulle lige kigge derind - jeg er ikke uddannet nok til at være der før jeg begynder på socialrådgiverstudiet *LOL*

Anmeld

17. juni 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Jeg tænkte det samme.. det eneste jeg har hørt om elitedating er at det er for folk med højere uddannelser... 

og røvhuller findes sgu i alle udgaver - hvadenten de ingen uddannelse har, eller har en høj uddannelse...  

EDIT: Skulle lige kigge derind - jeg er ikke uddannet nok til at være der før jeg begynder på socialrådgiverstudiet *LOL*

Tja, men det var nu mere for at se om det var noget.

Jeg har ikke fået oprettet en profil men har kigget derinde og synes faktisk at der ser ud til at være nogle ganske fornuftige fyre -Både af udseende og udfra profiltekst 

Anmeld

17. juni 2011

eElak

Anonym skriver:

Tja, men det var nu mere for at se om det var noget.

Jeg har ikke fået oprettet en profil men har kigget derinde og synes faktisk at der ser ud til at være nogle ganske fornuftige fyre -Både af udseende og udfra profiltekst 

Ja jeg måtte jo lure, og udvalget så ok ud på profilen.. 

Nu skal jeg bare blive dannet nok til at måtte lege med...   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.