Elitedating?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.202 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Anonym trådstarter

Er der nogen herinde der har profil på den side?

Jeg er simpelthen så træt af de paphatte der sidder på de normale datingsider!

Men hvad søren skriver man i sin profiltekst? På andre sider har jeg ikke haft tekst og har først "lagt mit liv ud" når jeg har skrevet private breve med en fyr. På elitedating SKAL man have en profiltekst! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

svanen73

Kunne jo være du fik sorteret klaphattene fra, hvis du skrev en tekst med præcis hvad du søger

Ingen tekst = frit slag for henvendelse

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

Er der nogen herinde der har profil på den side?

Jeg er simpelthen så træt af de paphatte der sidder på de normale datingsider!

Men hvad søren skriver man i sin profiltekst? På andre sider har jeg ikke haft tekst og har først "lagt mit liv ud" når jeg har skrevet private breve med en fyr. På elitedating SKAL man have en profiltekst! 

Jeg er slet ikke på nogle dating sider....grundet de såkaldte og omtalte "paphatte".

Men hvad du skriver...det der falder dig for.. tror dog ikke nødvendigvis at uddannelse udelukker "paphatte"....

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Jeg er slet ikke på nogle dating sider....grundet de såkaldte og omtalte "paphatte".

Men hvad du skriver...det der falder dig for.. tror dog ikke nødvendigvis at uddannelse udelukker "paphatte"....

Det handler ikke om hvor vidt du er på datingsider eller ej, det er jeg ret ligeglad med. Jeg er blot nysgerrig på, hvad man skriver i en profiltekst.

Jeg har smugkigget derinde og de personer der er derinde, virker immervæk NOGET mere intelligente end nogle andre jeg er stødt på, på andre sider.

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

svanen73 skriver:

Kunne jo være du fik sorteret klaphattene fra, hvis du skrev en tekst med præcis hvad du søger

Ingen tekst = frit slag for henvendelse

Haha, ja men nu har jeg faktisk mest søgt og henvendt mig -Hører sjældent fra nogen. Og jeg synes godt nok at der er et sørgerligt udvalg på normale datingsider 

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

Det handler ikke om hvor vidt du er på datingsider eller ej, det er jeg ret ligeglad med. Jeg er blot nysgerrig på, hvad man skriver i en profiltekst.

Jeg har smugkigget derinde og de personer der er derinde, virker immervæk NOGET mere intelligente end nogle andre jeg er stødt på, på andre sider.

Og jeg siger til dig at intelligens næppe handler om hvorvidt man er en klaphat eller ej...og så svarer jeg dig at du skal skrive det der falder DIG ind, da det jo er dig som person du skal "sælge" og ikke mig eller andre...

Jeg har altid skrevet mine tekster meget filosofiske og på den måde er jeg kommet i kontakt med mange interessante mennesker, dog ingen som jeg tændte på, da segmentet af mænd gerne har været min. +10år i forhold til min alder og det er ikke liiiige mig.

Men det er dig du skal fortælle om...det kan gøres på mange måder og fra mange vinkler...dit syn på verden, syn på dating, syn på dig eller den måde de fleste vælger...hvad du ønsker...

Anmeld

13. juni 2011

LC

Bare et forslag, så tjek 10 ander pigers dating profil på elitedating, og få inspiration...

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

Haha, ja men nu har jeg faktisk mest søgt og henvendt mig -Hører sjældent fra nogen. Og jeg synes godt nok at der er et sørgerligt udvalg på normale datingsider 

Har du billede på...det er altafgørende i forhold til dating på nettet og så kan du ellers skrive en nok så god tekst...jeg har så haft det omvendte problem...så mange breve at jeg ikke orkede at læse dem alle og fravælgelsen blev tilfældig og så synes jeg det er ret så ligegyldigt.

Held og lykke..

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Har du billede på...det er altafgørende i forhold til dating på nettet og så kan du ellers skrive en nok så god tekst...jeg har så haft det omvendte problem...så mange breve at jeg ikke orkede at læse dem alle og fravælgelsen blev tilfældig og så synes jeg det er ret så ligegyldigt.

Held og lykke..

Ja det har jeg...

Anmeld

13. juni 2011

svanen73

Anonym skriver:

Jeg kender ik omtalte site, men har muntret mig på dating.dk...jeg har så oz brugt andre funktioner på sitet, for ik at sidde og bare vente på respons. Så lær man oz folk at kende.

Jeg har selv været den jagende, kunne bedst li selv at bestemme hvem jeg havde lyst til at skrive med. Jeg fik mest respons på en lille kæk kommentar til deres tekst. Ik plat, men skarp og kæk.

Jeg havde selv en meget skarp og kontant tekst på....fik komplimenter for at være ærlig og præcis med hvad jeg ville.

Jeg venter i øvrigt en søn hvert øjeblik, med en jeg har mødt på dating

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.