Trækvogn købes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.037 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Ina33

Ja så fik de alligevel lokket mig til at købe sæsonkort til Fårup sommerland. Nu da børnene er så store at de ikke sidder i klapvogn længere, har vi imidlertid ingen steder at sætte vores oppakning (mad osv.).

Jeg tænker at en trækvogn ville være en god idé? Jeg så at man kunne leje en trækvogn i parken, men det koster 45,- pr. gang, så jeg tror hurtigt det ville kunne svare sig for os at købe en trækvogn, evt. brugt.

Nogen idéer? Eller nogen der har en trækvogn til salg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Anza

jeg mener ikke de er så dyre i harald nyborg.

Anmeld

13. juni 2011

Freja20

I harald nyborg koster de 299kr

Anmeld

13. juni 2011

Mi

Vi har faktisk en trækvogn vi skal have slogt, vi fik den aldrig brugt. Men vi bor helt nede ved Esbjerg, så det er jo lidt for langt væk, kan se du bor i nordjylland.

Anmeld

13. juni 2011

Ina33

Mi skriver:

Vi har faktisk en trækvogn vi skal have slogt, vi fik den aldrig brugt. Men vi bor helt nede ved Esbjerg, så det er jo lidt for langt væk, kan se du bor i nordjylland.

Ja det er da ret ærgerligt at i bor så langt væk, vi bor i udkanten af Aalborg, så det er lige langt nok væk...

Anmeld

13. juni 2011

Ina33

Anza skriver:

jeg mener ikke de er så dyre i harald nyborg.

Tak

Anmeld

13. juni 2011

Ina33

Freja20 skriver:

I harald nyborg koster de 299kr

Tak

Anmeld

13. juni 2011

Dot D

Loppe skriver:

Ja så fik de alligevel lokket mig til at købe sæsonkort til Fårup sommerland. Nu da børnene er så store at de ikke sidder i klapvogn længere, har vi imidlertid ingen steder at sætte vores oppakning (mad osv.).

Jeg tænker at en trækvogn ville være en god idé? Jeg så at man kunne leje en trækvogn i parken, men det koster 45,- pr. gang, så jeg tror hurtigt det ville kunne svare sig for os at købe en trækvogn, evt. brugt.

Nogen idéer? Eller nogen der har en trækvogn til salg?

Vi var lige i Øster Hurup i går, der er en "butik" der hedder den lille butik, et privat hjem... De har minus 50 % på alt, og der stod den fedeste Gamle trækvogn med to sæder til 300 kr, altså 150 kr, øv, at vi har en trækvogn, for den var lige mig.. Ville have skiftet hjulene, men til den pris kunne det jo lade sig gøre

Nu ved jeg jo ikke hvor langt, du er fra ØH, men det var et godt bud på en trækvogn

Anmeld

13. juni 2011

Nessie

Mi skriver:

Hvor meget skal du have for trækvognen? Og hvordan ser den ud?

Anmeld

13. juni 2011

Ina33

Dot D skriver:

Vi var lige i Øster Hurup i går, der er en "butik" der hedder den lille butik, et privat hjem... De har minus 50 % på alt, og der stod den fedeste Gamle trækvogn med to sæder til 300 kr, altså 150 kr, øv, at vi har en trækvogn, for den var lige mig.. Ville have skiftet hjulene, men til den pris kunne det jo lade sig gøre

Nu ved jeg jo ikke hvor langt, du er fra ØH, men det var et godt bud på en trækvogn

Det lyder da som noget af et tilbud, jeg er desværre lige langt nok væk fra Øster Hurup...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.