Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Carina87 skriver: Dejlig update og sikke nogle skønne billeder! Han er godt nok blevet stor! Og har fået sine helt egne udtryk og træk! Kan godt følge dig i dine tanker. Mine tanker om, at blive ergo eller jordemoder dukker også sjældnere og sjældnere op, for lige nu har jeg bare slet ikke lyst til andet end min familie. Jeg kan sagtens få tiden til at gå - intet problem! Åh, hvor jeg savner at putte ham til nat i mine arme - det var virkelig skønt! Men han havde brug for at komme videre og blive puttet i sengen - og vi havde brug for tiden til hinanden om aftenen. Så det sluttede. Og det går så fint uden gråd eller noget Nyd det!
Dejlig update og sikke nogle skønne billeder! Han er godt nok blevet stor! Og har fået sine helt egne udtryk og træk!
Kan godt følge dig i dine tanker. Mine tanker om, at blive ergo eller jordemoder dukker også sjældnere og sjældnere op, for lige nu har jeg bare slet ikke lyst til andet end min familie. Jeg kan sagtens få tiden til at gå - intet problem!
Åh, hvor jeg savner at putte ham til nat i mine arme - det var virkelig skønt! Men han havde brug for at komme videre og blive puttet i sengen - og vi havde brug for tiden til hinanden om aftenen. Så det sluttede. Og det går så fint uden gråd eller noget Nyd det!
Ja der er virkelig begyndt at komme memik på!
Ja jeg kan nemlig også SAGTENS få tiden til at gå, det er SLET ikke noget problem, vi har faktisk det modsatte problem, at tiden bare FLYVER afsted!
Dejligt at I har fået et godt putte ritual Her har vi også hyggetid/ voksentid om aftenen (uden at det skulle lyde corny ) Noah er som regel gået kold inden klokken 21.30 og kæresten kommer jo alligevel som regel først hjem fra arbejde efter 21 så det er helt ok. Og ved at han får mad der ved en 21 tiden gør også at han SOM REGEL (7-9-13, bank under bordet!!) først vil have mad ved en 4.30-5.30 tiden om morgenen (i nat ville han så have mad allerede klokken 2.30 men det høre nu til sjældenhederne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128