Regner med at han har en reaktion på 15 mdrs vaccinationen, som han fik torsdag i sidste uge.
Han er jo været snottet nogle dage, men ellers været frisk. I går var han i karbad sidst på eftermiddagen og da han havde siddet der ca 10 min bliver han bare vildt ulykkelig. Han elsker at være i bad, så vi kunne ikke forstå, hvad der var galt, da han pludselig bare sad og græd stille.
Han kom op af badet og vi tog hans temperatur - 36,7 - så ingen feber. Han kom inde i stuen med sin dyne og lå og så Fjernsyn for dig sammen med Jonas - det var da han havde ligget stille i næsten ½ time og set tv, at jeg blev urolig, for han er jo altid i gang. Ganske rigtigt, på ½ time var hans temperatur steget til 39,2 !! Af med det meste tøj og væk med dynen. Han lå og så tegnefilm en hele time yderligere, fik noget at drikke, men ville ikke spise. Så lagde vi ham i seng kl 19 og hørte ikke en lyd fra ham før 6.45. Var dog lige inde og tjekke ham de gange jeg alligevel var oppe for at amme.
Nu har han stadig feber og virker sløj. Han gider kun sidde og kigge i bøger eller se tegnefilm og han har ingen appetit.
Nogen der kan genkende reaktionen oven på vaccinationen ??
Elias har normalt ALDRIG høj feber og han har aldrig før været så sløj at han er blevet så inaktiv som nu.
Anja, hjemme med 2 små mens den store er afleveret i børnehaven, pavestolt, fordi han skal med en kammerat hjem kl 12 og først hentes, når manden kommer hjem fra job kl 17 - han bliver ALT for hurtigt stor !
Anmeld