Smerter i underliv???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har nu i to dage haft smerter i mit underliv, lidt svært at forklare hvilke smerter, men det har bare gjort ondt. Men nu er det dog væk, men ved ikke lige hvorfor jeg har haft ondt.

Min mand og jeg prøver at blive gravid og om ca 2½ uge skal jeg have det røde, så jeg ved det ikke er derfor. Men kan man mærke når et æg sætter sig fast? Eller måske er det bare ingenting.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Muffinmus

lyder som om det måske var ÆL---for hvis det er et befrugtet æg, så sætter det sig jo først fast ca 1 uge inden mens tid...men det du skriver, så kan det ikke passe ind, men det kan ÆL nemlig.

Og enkelte gange kan man godt mærke ÆL selv om man måske ikke plejer at kunne.

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

lyder som om det måske var ÆL---for hvis det er et befrugtet æg, så sætter det sig jo først fast ca 1 uge inden mens tid...men det du skriver, så kan det ikke passe ind, men det kan ÆL nemlig.

Og enkelte gange kan man godt mærke ÆL selv om man måske ikke plejer at kunne.

Okay.... ja det lyder da meget rigtigt det du skriver

Jeg har nemlig aldrig oplevet sådan nogle smerter før. Og kunne ikke selv lige finde ud af hvad det kunne være.

Anmeld

12. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Hej

Jeg har nu i to dage haft smerter i mit underliv, lidt svært at forklare hvilke smerter, men det har bare gjort ondt. Men nu er det dog væk, men ved ikke lige hvorfor jeg har haft ondt.

Min mand og jeg prøver at blive gravid og om ca 2½ uge skal jeg have det røde, så jeg ved det ikke er derfor. Men kan man mærke når et æg sætter sig fast? Eller måske er det bare ingenting.....

Det lyder som ÆL. Det passer meget fint med tidspunktet. 

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det lyder som ÆL. Det passer meget fint med tidspunktet. 

Okay... Tak, jeg er ikke så meget inde i det  Så ved da vist hvad vi skal lave, hi hi...

Anmeld

12. juni 2011

PernilleogDennis

Anonym skriver:

Okay... Tak, jeg er ikke så meget inde i det  Så ved da vist hvad vi skal lave, hi hi...

haha ja se at komme igang.

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

PernilleogDennis skriver:

haha ja se at komme igang.

Hi Hi Hi.....

Anmeld

12. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Hehe ja 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.