mere hjælp??? ....undskyld!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. november 2008

Loggidut

det er fejt at trække på jer...men jeg skal bare lige vide...

Som ansat på lageret har mine arbejdsopgaver bestået bl.a. af: varemodtagelse

hedder det bestået bl.a. af, eller hedder det bl.a. bestået af?

aj jeg er ked af at trække på jer, men når man sidder med så mange ansøgninger, så bliver man helt kuldret....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2008

Astrid P

Har min opgaver bl.a. bestået af... Ville jeg skrive

- Eller har mine opgaver bestået af bl.a...

Anmeld

27. november 2008

Rasmine

bl.a. været at...?

Anmeld

27. november 2008

Rasmine

bestået I? at...?

Anmeld

27. november 2008

Loggidut

BACON!

så holder du! lige nu!

min hjerne fucker totalt...lol, og nu er ansøgningen skudt afsted, så du kan ikke drille mig...

la la la la la, det eneste jeg kan høre der kommer ud af dig, er la la la la la la la...

tak astrid...og bacon...du kan få et trutmøz hvis du ikke holder kæft, pr. omgående!

Anmeld

27. november 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

BACON!

så holder du! lige nu!

min hjerne fucker totalt...lol, og nu er ansøgningen skudt afsted, så du kan ikke drille mig...

la la la la la, det eneste jeg kan høre der kommer ud af dig, er la la la la la la la...

tak astrid...og bacon...du kan få et trutmøz hvis du ikke holder kæft, pr. omgående!

Anmeld

27. november 2008

Loggidut

27. november 2008

Rasmine

Pøj Pøj.
HAr du evt. søgt andet end lagerfaget?
De søger altid afløsere ved hjemmeplejen eksempelvis.

Anmeld

27. november 2008

Loggidut

åh kære ven...jeg har søgt alt, i dag har jeg endda søgt noget jeg slet ikke har kompetance (staveplade tak) til, jeg har søgt, inden for lager, rengøring, smd, handicapmedhjælper, telefonsælger, telefonpasser, køkken/rengøring i en institution, jeg har søgt som piccoline, og ved hæren, jeg har søgt på siemens (til grin blev man da der, efter som de har massefyret lige nu) og jeg har søgt ved byggebranchen, jammen for helvede, hvor har jeg da ikke søgt...jeg har søgt som beboerrådgiver, ja jeg har søgt alt...det eneste jeg ikke søger er de der fjollet 4 timers job, de nytter ikke en skid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.