Æl-teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

stumpL

Ihh hvor er jeg forvirret... Har brugt æl-teste fra valmed indtil i fredags (cd 16) og den var tæt på positiv. Men har ikke flere valmed og fået one step æl-teste som jeg har bestilt over nettet.Tager en one step æl-test igår (cd 17) og den er negativ og idag (cd 18) er testen fra one step endnu mere utydelig end igår.Prøver at teste imorgen for at se hvad der sker...Hvad tror I, har jeg mon haft æl? (har ikke mærket noget)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Nessie

stumpL skriver:

Ihh hvor er jeg forvirret... Har brugt æl-teste fra valmed indtil i fredags (cd 16) og den var tæt på positiv. Men har ikke flere valmed og fået one step æl-teste som jeg har bestilt over nettet.Tager en one step æl-test igår (cd 17) og den er negativ og idag (cd 18) er testen fra one step endnu mere utydelig end igår.Prøver at teste imorgen for at se hvad der sker...Hvad tror I, har jeg mon haft æl? (har ikke mærket noget)

Jeg kender ikke de tests, jeg bruger kun de digitale fra ClearBlue, da jeg vik at vide at de skulle være de bedste.

Jeg kan heller ikke altdi mærke min ÆL, og det kan også "snyde" og enten ikke komme eller komme meget sent en måned

Held og lykke med det

Anmeld

12. juni 2011

stumpL

Nessie skriver:

Jeg kender ikke de tests, jeg bruger kun de digitale fra ClearBlue, da jeg vik at vide at de skulle være de bedste.

Jeg kan heller ikke altdi mærke min ÆL, og det kan også "snyde" og enten ikke komme eller komme meget sent en måned

Held og lykke med det

Tak skal du have Synes de digitale er ALT for dyre (genert), så dem køber jeg ikke.På et tidspunkt må det også blive vores tur.

Anmeld

12. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

stumpL skriver:

Jeg har været ude for at den var "tæt på positiv" i udseendet, og ikke blev stærkere. Og det var selv om jeg havde ÆL (blev tjekket hos min gyn) Så det kan være det er godt at prøve med et par forskellige mærker indtil du finde nogen som er gode.

Jeg valgte til sidst at skifte til Clearblue. 

Anmeld

12. juni 2011

Nessie

stumpL skriver:

Tak skal du have Synes de digitale er ALT for dyre (genert), så dem køber jeg ikke.På et tidspunkt må det også blive vores tur.

De ER også dyre, men vi fik dem anbefalet af en farmaceut-veninde, og jeg går ud fra at hun ved hvad hun taler om . Plus at de selv har brugt dem og nu har 2 piger

Med lidt held, kan du bruge en pakke ClearBlue til 2 perioder. Det kan jeg som regel, da jeg har en rimelig kort cyklus, og kan nøjes med at teste ml. 2 og 4 dage.

Held og lykke med projektet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.