Total G-test skræk....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

metski83

Har efterhånden sådan en skræk for at tage en graviditets test.

Er gået 3 dage over tid nu, men tør ikke teste.

Det er selvfølgelig fordi jeg er bange for et negativt svar.

Men ved godt at før eller siden bliver jeg jo nødt til det, hvis min mens ikke kommer.

Håber bare ef hele mit hjerte den er der

Har sådan en mærkelig fornemmelse af, at jeg rent faktisk er gravid, men at jeg først kan teste positivt om en uges tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Nettemor

for 2 fine streger!

Anmeld

12. juni 2011

Rkb25

Jeg har det præcis som dig - jeg ønsker bare SÅ meget at den er der.... Men tænker samtidig, hvorfor skulle jeg være gravid denne gang...... tror der er en grænse for hvor mange negative tets man kan holde til at se. 

Anmeld

12. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Sådan har jeg også haft det. Synes du skal teste alligevel og få lidt afklaring. De fleste kan teste pos. over tid. 

Anmeld

12. juni 2011

Kløver

metski83 skriver:

Har efterhånden sådan en skræk for at tage en graviditets test.

Er gået 3 dage over tid nu, men tør ikke teste.

Det er selvfølgelig fordi jeg er bange for et negativt svar.

Men ved godt at før eller siden bliver jeg jo nødt til det, hvis min mens ikke kommer.

Håber bare ef hele mit hjerte den er der

Har sådan en mærkelig fornemmelse af, at jeg rent faktisk er gravid, men at jeg først kan teste positivt om en uges tid.

krydser fingre for de 2 streger, og kan godt anbefale man lige giver det et par ekstra dage, og så evt den digitale test for positivt resultat til dig

Anmeld

12. juni 2011

metski83

Maja84 skriver:

krydser fingre for de 2 streger, og kan godt anbefale man lige giver det et par ekstra dage, og så evt den digitale test for positivt resultat til dig

Tak skal du have...

Ja man har jo hørt en del gange, specielt herinde, at folk først tester positivt senere. Så håber da den er, og at mens bliver væk, og at jeg om nogle dage kan tage en positiv test.

Anmeld

12. juni 2011

Muffinmus

n u er det jo ca 97-98 % der kan teste klart positivt ved mens dag...og eftersom du allerede er over mens dagen, så burde dine odds ligge på 99 % næsten...så mon ikke du kan få 2 fine streger hvis du er gravid:-)??

Jeg kan naturligvis godt forstå du er nervøs, men du skubber jo bare nervøsiteten flere dage ved ikke at turde.

Men gode fornemmelser kan godt være rigtige, så håber det bedste for dig når du tager mod til at tisse på pinden:-)

Anmeld

12. juni 2011

mortilfreja

Kan du så få testet :-) jeg ved den er der :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.