så er vi endelig hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
0 svar
0 synes godt om
27. november 2008

Loggidut

og nøj hvor har vi bare haft en fed juleoplevelse...Giro 413 (mener vi det er) spillede så taget var ved at lette, og julemanden var for sjov...der blev danset og vrikket og hoppet, og er i da vimse det var så sjovt.

dog betød julemanden ikke en disse, det eneste Tif øjnede var det band som spillede, og hele aftenen gik med at fylde vommen og stå og klappe og vrikke til musikken, mere intens fan får det band godt nok aldrig!

flere gange forsøgte jeg at lokke hende med ud på gulvet, men niks, hun ville sidde og glo på dem som spillede...især ham med guitaren...han var alt for dejlig mente tif...harhhh!

well, hun fik lov at gå ombord i den slikpose (som var yderst skrabet) som ungerne fik, og hun åd så jeg tænkte det her ville gå galt, slikkepinde, chokolade, rosiner...ja alt hvad posen godt og vel indeholdte!
og eftersom jeg synes hun kørte showet flot, lod jeg hende...det var vel hendes første juletræsfest!

nu putter damen, og jeg har ikke hørt et kvæk fra hende, men mon ikke også hun er godt og grundig træt efter sådan en udfoldelse?

jeg må vist hellere få smidt et par billeder ind i mit album!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.