de der.... knibeøvelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

Rockertand

MorTilJanuar skriver:

ret mig lige en gang hvis jeg tager helt fejl ikk? 

Men de der sex-legetøjs kugler man kan træne sin muskel med, de burde da også hjælpe på det burde de ikke? 

Hørte en sælger fortælle om det til et dildo party og det giver jo god mening hvis det altså hænger sådan sammen 

Jeg ved godt, at de findes, men har ikke nogen erfaring i dén boldgade (og dog, mener at have læst i en journal, at de blev ordineret til svære tilfælde af bækkenbundsnedfald?) - lige umiddelbart tænker jeg, at det bedste er at træne sin muskulatur uden hjælpemidler, så kan man også træne, når man lige kommer i tanke om det, det kan være i bilen, når man ser fjernsyn, sidder ved computeren eller står i køen i Føtex eller ser en rød bil på gaden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Carl-Emil's mor

Rockertand skriver:

Jeg ved godt, at de findes, men har ikke nogen erfaring i dén boldgade (og dog, mener at have læst i en journal, at de blev ordineret til svære tilfælde af bækkenbundsnedfald?) - lige umiddelbart tænker jeg, at det bedste er at træne sin muskulatur uden hjælpemidler, så kan man også træne, når man lige kommer i tanke om det, det kan være i bilen, når man ser fjernsyn, sidder ved computeren eller står i køen i Føtex eller ser en rød bil på gaden

Det er rigtigt men kugler går man jo med i løbet af dagen så der behøver man ikke tænke over det? 

Anmeld

12. juni 2011

onlyme

MorTilJanuar skriver:

men det bør det jo?

Du kan købe kugler der gør at man bliver strammere ( dem har de ihvertfald altid med hos lovejoy) og det jo fordi at kuglerne ligger og laver de der rystelser også strammer det automatisk op..

Såååååeh kunne da forestille mig at det virker 

Igen G-E-N-I-A-L-T..!

2 fluer med et smæk ;-) hihi

Anmeld

12. juni 2011

onlyme

Rockertand skriver:

Hihi, ja ..! Ville sku se lidt underligt ud hvis der pludselig var en der smækkede sådan en op af tasken og satte dem op midt i en kø..! Hihi, jeg ville sku ikke vide om jeg skulle grine eller græde  Hihi, komisk men så det lige for mig da du skrev i kø hihi

Anmeld

12. juni 2011

Rockertand

MorTilJanuar skriver:

men det bør det jo?

Du kan købe kugler der gør at man bliver strammere ( dem har de ihvertfald altid med hos lovejoy) og det jo fordi at kuglerne ligger og laver de der rystelser også strammer det automatisk op..

Såååååeh kunne da forestille mig at det virker 

Ha-ha, rystelserne er vist mere til stimulans end til træning - hvis man får el-stimulation (via en gynækologisk afdeling), så er det meget specifikke impulser, der bruges, og ikke bare nogle tilfældige punkter fra et batteri-apparat.

Jeg er kommet i tanke om, at de kugler, der bliver ordineret - er en form for vægte, der kan indføres, og så skal det være med til at træne bækkenbunden.

Hvis vi snakker el og vægte, så er det altså mere alvorlig inkontinens med lægehenvisning og det hele, vi håber ikke, at det kommer dertil.

Anmeld

12. juni 2011

Carl-Emil's mor

Rockertand skriver:

Ha-ha, rystelserne er vist mere til stimulans end til træning - hvis man får el-stimulation (via en gynækologisk afdeling), så er det meget specifikke impulser, der bruges, og ikke bare nogle tilfældige punkter fra et batteri-apparat.

Jeg er kommet i tanke om, at de kugler, der bliver ordineret - er en form for vægte, der kan indføres, og så skal det være med til at træne bækkenbunden.

Hvis vi snakker el og vægte, så er det altså mere alvorlig inkontinens med lægehenvisning og det hele, vi håber ikke, at det kommer dertil.

Det er hverken el eller noget som helst i dem de har haft med fra love joy 

Det er helt alm. kugler der vejer til hvor der er en kugle inden i som ryster når man går... 

tjek linket engang http://www.lovejoy.dk/sexlegetoej-65/aeg-og-kugler-281/aeg-og-kugler-u-vibrator-586/teneo-duo-pink-sort-11632.html?q=kugler

Anmeld

12. juni 2011

Rockertand

MorTilJanuar skriver:

Det er hverken el eller noget som helst i dem de har haft med fra love joy 

Det er helt alm. kugler der vejer til hvor der er en kugle inden i som ryster når man går... 

tjek linket engang http://www.lovejoy.dk/sexlegetoej-65/aeg-og-kugler-281/aeg-og-kugler-u-vibrator-586/teneo-duo-pink-sort-11632.html?q=kugler

Okay, så blev jeg så klog

Anmeld

12. juni 2011

modesty

Kugler er gode at bruge til at træne bækkenbund. Ikke fordi de ryster, men fordi man bruger bækkenmuskulaturen til at holde dem inde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.