de der.... knibeøvelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.745 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

onlyme

hej <3

Måske et dumt spørgsmål, Men hvad skal de helt nødagtig gøre godt for ..?

33+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Rockertand

onlyme skriver:

hej <3

Måske et dumt spørgsmål, Men hvad skal de helt nødagtig gøre godt for ..?

33+0

Ha-ha, det finder du ud af, når du har født

Nej, spøg til side - knibeøvelserne skal styrke din bækkenbund, så du ikke kommer til at lide af inkontinens (når du ikke kan holde på vandet), - du kan have god gavn af kraften i bækkenbunden under fødslen, du får lettere ved genoptræning bagefter - og det allerbedste er, at du får et bedre sexliv

Anmeld

12. juni 2011

onlyme

Rockertand skriver:

Nej, spøg til side - knibeøvelserne skal styrke din bækkenbund, så du ikke kommer til at lide af inkontinens (når du ikke kan holde på vandet), - du kan have god gavn af kraften i bækkenbunden under fødslen, du får lettere ved genoptræning bagefter - og det allerbedste er, at du får et bedre sexliv

Ja den sidste ér jeg godt med på..!

Men kæresten sagde bare idag at han ville  begynde at gøre det nu hvis han var mig fordi selve fødslen ville førløbe nemmer for mig..! Og der tænkte jeg bare WHAT ? for har jeg ikke fået noget afvide om..!

Anmeld

12. juni 2011

Rockertand

onlyme skriver:

Ja den sidste ér jeg godt med på..!

Men kæresten sagde bare idag at han ville  begynde at gøre det nu hvis han var mig fordi selve fødslen ville førløbe nemmer for mig..! Og der tænkte jeg bare WHAT ? for har jeg ikke fået noget afvide om..!

Jeg vil sige, at det ikke er noget MUST, at du skal træne inden (med mindre du allerede nu begynder at være inkontinent), men det er jo  noget nemmere at genoptræne en allerede trænet muskulatur i forhold til en ikke-trænet. 

Jeg ville gøre det, det kræver så lidt og har så stor effekt...

Anmeld

12. juni 2011

onlyme

Rockertand skriver:

Jeg vil sige, at det ikke er noget MUST, at du skal træne inden (med mindre du allerede nu begynder at være inkontinent), men det er jo  noget nemmere at genoptræne en allerede trænet muskulatur i forhold til en ikke-trænet. 

Jeg ville gøre det, det kræver så lidt og har så stor effekt...

Jeg har tisset i bukserne siden uge 25 ca, somme tider når jeg nyser eller hoster,.! Så må nok igang Men de er svære at huske selvom de er nemme og selvom folk ikke kan se det

Tak for råd <3

Anmeld

12. juni 2011

Carl-Emil's mor

Rockertand skriver:

ret mig lige en gang hvis jeg tager helt fejl ikk? 

Men de der sex-legetøjs kugler man kan træne sin muskel med, de burde da også hjælpe på det burde de ikke? 

Hørte en sælger fortælle om det til et dildo party og det giver jo god mening hvis det altså hænger sådan sammen 

Anmeld

12. juni 2011

Rockertand

onlyme skriver:

Jeg har tisset i bukserne siden uge 25 ca, somme tider når jeg nyser eller hoster,.! Så må nok igang Men de er svære at huske selvom de er nemme og selvom folk ikke kan se det

Tak for råd <3

Uh-ha, så skal du absolut i gang, det er tidligt at have den slags problemer, og presset bliver jo kun større.

Held og lykke med det

Anmeld

12. juni 2011

onlyme

Rockertand skriver:

Uh-ha, så skal du absolut i gang, det er tidligt at have den slags problemer, og presset bliver jo kun større.

Held og lykke med det

Hihi,. Tak

Så må jeg igang med det

Anmeld

12. juni 2011

onlyme

MorTilJanuar skriver:

ret mig lige en gang hvis jeg tager helt fejl ikk? 

Men de der sex-legetøjs kugler man kan træne sin muskel med, de burde da også hjælpe på det burde de ikke? 

Hørte en sælger fortælle om det til et dildo party og det giver jo god mening hvis det altså hænger sådan sammen 

Aldrig hørt om det

Men G-E-N-I-A-L-T hvis det virker

Anmeld

12. juni 2011

Carl-Emil's mor

onlyme skriver:

Aldrig hørt om det

Men G-E-N-I-A-L-T hvis det virker

men det bør det jo?

Du kan købe kugler der gør at man bliver strammere ( dem har de ihvertfald altid med hos lovejoy) og det jo fordi at kuglerne ligger og laver de der rystelser også strammer det automatisk op..

Såååååeh kunne da forestille mig at det virker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.