Vuggestueplads :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Marco2

får lige lidt mere tid. Lederen af vuggestueafdelingen tog lige fat i T i morges og sagde at der også var en plads 1. december men at vi jo havde søgt november, så hun vidste ikke hvordan det ville være for os istedet for oktober.

Så jeg ringede ud på mit arbejde og spurgte om jeg måtte holde ferie i den uge hvor jeg egntligt skulle komme tilbage og det måtte jeg gerne, så nu skal Smilla først starte 1. december og jeg skal så først på arbejde igen 12. december  

Og så tog jeg lige ferie i den første uge efter nytår så der lige er tid til en rolig opstart igen efter alle feriedagene mellem jul og nytår

Så det bliver ikke meget jeg kommer på arbejde i 2011 

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Mettemus

Marco2 skriver:

får lige lidt mere tid. Lederen af vuggestueafdelingen tog lige fat i T i morges og sagde at der også var en plads 1. december men at vi jo havde søgt november, så hun vidste ikke hvordan det ville være for os istedet for oktober.

Så jeg ringede ud på mit arbejde og spurgte om jeg måtte holde ferie i den uge hvor jeg egntligt skulle komme tilbage og det måtte jeg gerne, så nu skal Smilla først starte 1. december og jeg skal så først på arbejde igen 12. december  

Og så tog jeg lige ferie i den første uge efter nytår så der lige er tid til en rolig opstart igen efter alle feriedagene mellem jul og nytår

Så det bliver ikke meget jeg kommer på arbejde i 2011 

AG

Perfekt! Rolig opstart for både mor og datter

Anmeld

14. juni 2011

Marco2

Mettemus skriver:

Perfekt! Rolig opstart for både mor og datter

Jeps 

Selvom jeg naivt tror jeg vinder i Lotto inden jeg skal tilbage, og så er det jo helt unødvendige dispositioner … 

Anmeld

14. juni 2011

AnneBJ

Ej hvor skønt for Jer begge to AG! 

Anmeld

14. juni 2011

AnneBJ

Dobbelt up! Fordi det er SÅ skønt!

Anmeld

14. juni 2011

Marco2

AnneBJ skriver:

Dobbelt up! Fordi det er SÅ skønt!

Ja, det er dejligt. Så får hun kun 5-8 dage alene i vuggeren inden jul og så kan vi så igen tage en rolig opstart efter feriedagene, nu jeg har fået ferie der også …

Anmeld

15. juni 2011

Mettemus

Marco2 skriver:

Jeps 

Selvom jeg naivt tror jeg vinder i Lotto inden jeg skal tilbage, og så er det jo helt unødvendige dispositioner … 

Fedt! Jeg kommer også til at vinde i lotto inden længe, for jeg har simpelthen så mange dyre planer! Og det ennda helt uden at spille lotto i første omgang.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.