Vuggestueplads :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

Marco2

Har i dag fået brev fra pladsanvisningen at Smilla har fået plads i den inst. Emily går i. Det er bare dejligt. Også fedt at man ved det i så god tid. Vi havde søgt om pladsen til den 1.11 så hvis der kom til at gå 14 dage før vi ku' få den var der tid til indkøring alligevel. Men vi har fået pladsen allerede fra 1.10 og jeg skal først starte den 5.12 så må sige at der er god tid til at køre ind...

Men det giver nu god ro at man allerede ved at man har plads. Vi havde ikke ønsket andre og havde ikke søgt garantiplads, så det er dejligt.

Men gosh hvor kommer det lige pludseligt stærkt alligevel at man allerede skal til at tænke på det. Man lever jo bare i sin (for mig) lyserøde barselssky 

AG - som vist hellere må i kassen inden ungerne vågner igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Sofia

Ej hor dejligt for jer - hvilken en er det??

Jeg har søgt garantiplads til Alfred, men intet hørt endnu!!

Anmeld

13. juni 2011

Lulle25

Marco2 skriver:

Har i dag fået brev fra pladsanvisningen at Smilla har fået plads i den inst. Emily går i. Det er bare dejligt. Også fedt at man ved det i så god tid. Vi havde søgt om pladsen til den 1.11 så hvis der kom til at gå 14 dage før vi ku' få den var der tid til indkøring alligevel. Men vi har fået pladsen allerede fra 1.10 og jeg skal først starte den 5.12 så må sige at der er god tid til at køre ind...

Men det giver nu god ro at man allerede ved at man har plads. Vi havde ikke ønsket andre og havde ikke søgt garantiplads, så det er dejligt.

Men gosh hvor kommer det lige pludseligt stærkt alligevel at man allerede skal til at tænke på det. Man lever jo bare i sin (for mig) lyserøde barselssky 

AG - som vist hellere må i kassen inden ungerne vågner igen 

Tillykke med pladsen og ja det er da service i topklasse at I ved det nu. Her hvor jeg bor ved man det aldrig før sidste øjeblik 

Anmeld

13. juni 2011

Mettemus

Det er sgu da fedt - tillykke med det Kommer i "foran i køen" fordi Emily er inde allerede?

Vi har søgt garantiplads og fire bestemte vuggestuer - også fra 1/11. Nu må vi se... vi har tid til at vente til både 1/12 og 1/1 hvis vi ikke kan få noget ordentligt til d. 1/11.

Og puuuha.... slutter barsel nogensinde? Jeg troede bare det var en konstant tilstand som aldrig ender!??!?!

Anmeld

13. juni 2011

Marco2

Sofia skriver:

Ej hor dejligt for jer - hvilken en er det??

Det er Børnehuset i Viby. Det er en int. institution, hvor Emily også går, så det er dejligt.

Anmeld

13. juni 2011

Marco2

Lulle25 skriver:

Tillykke med pladsen og ja det er da service i topklasse at I ved det nu. Her hvor jeg bor ved man det aldrig før sidste øjeblik 

Med Emily vidste vi det også først i sidste øjeblik, så havde bestemt ikke forventet at høre noget foreløbigt, så det er godt nok dejligt allerede at have det på plads.

Anmeld

13. juni 2011

Marco2

Mettemus skriver:

Det er sgu da fedt - tillykke med det Kommer i "foran i køen" fordi Emily er inde allerede?

Vi har søgt garantiplads og fire bestemte vuggestuer - også fra 1/11. Nu må vi se... vi har tid til at vente til både 1/12 og 1/1 hvis vi ikke kan få noget ordentligt til d. 1/11.

Og puuuha.... slutter barsel nogensinde? Jeg troede bare det var en konstant tilstand som aldrig ender!??!?!

Man får lagt 6 mdr. oveni når man har barn i inst. i forvejen, så ja, man "springer foran i køen"

Men ja, desværre slutter barsel på et tidspunkt, og da Smilsen jo ankom 3 uger før forventet ankomst, skal jeg "allerede" tilbage i 2011. Havde jo regnet med først at være tilbage i 2012 

Men ku' være fedt hvis barsel ku være en konstant tilstand! Me like 

Anmeld

13. juni 2011

AnneBJ

Hvor skønt at I har fået den ønskede plads! Det gør det hele nemmere når de kan hentes og afleveres samme sted!

Anmeld

13. juni 2011

Marco2

AnneBJ skriver:

Hvor skønt at I har fået den ønskede plads! Det gør det hele nemmere når de kan hentes og afleveres samme sted!

Ja, det gør det. Og den ligger kun 700 meter fra hvor vi bor. Og så kender man mange af børnene, og ikke mindst forældrene, og det er fra lokalområdet. Så er det nemt mht legeaftaler, og når de begynder til gymnastik og sådan er det også med "kendte" børn. Og ligeledes når de skal i skole. Så er det også med børn de kender og som bor tæt på. Det betyder meget for os.

Og vi var glade for at have emily i vuggestue deroppe og Smilla får jo så sin storesøster i den anden del af huset. Men de store bh-børn må gerne gå op i vuggestuen hvis de får lov af pæd'erne, så det bliver dejligt for pigerne at ha' hinanden deroppe. Og Emilys veninde Nannas lillesøster er lige startet deroppe, så det ku være lidt sjovt hvis Smilla og hende kommer til at lege engang.

Anmeld

13. juni 2011

AnneBJ

Marco2 skriver:

Ja, det gør det. Og den ligger kun 700 meter fra hvor vi bor. Og så kender man mange af børnene, og ikke mindst forældrene, og det er fra lokalområdet. Så er det nemt mht legeaftaler, og når de begynder til gymnastik og sådan er det også med "kendte" børn. Og ligeledes når de skal i skole. Så er det også med børn de kender og som bor tæt på. Det betyder meget for os.

Og vi var glade for at have emily i vuggestue deroppe og Smilla får jo så sin storesøster i den anden del af huset. Men de store bh-børn må gerne gå op i vuggestuen hvis de får lov af pæd'erne, så det bliver dejligt for pigerne at ha' hinanden deroppe. Og Emilys veninde Nannas lillesøster er lige startet deroppe, så det ku være lidt sjovt hvis Smilla og hende kommer til at lege engang.

Ej hvor er det bare godt! Det er fedt når sådan noget kan lade sig gøre, og man ikke skal farte ud i den modsatte ende af byen og sådan noget!

Og så er int. inst. bare fantastisk - også at arbejde i. Det er så skønt at se store og små sammen, men det er også lækkert at de er skilt ad! Har engang arbejdet i en inst. hvor der var børn fra 0-6 år. De var ikke delt efter alder, men efter hvad de "gerne" ville lave i dag... Puha et virvar nogle gange.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.