Kan det ha' været en bio?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

grinny

Har brug for lidt hjælp.

Min mens er kommet i dag - en uge før forventet! Min cyklus har altid været den samme, derfor undrer det mig.

Jeg har normalt mens smerter, men idag havde jeg virkelig kramper i min mave bare lige 20 minutter ca. og de gjorde sindsygt ondt.

Så tænker lidt om det måske har været en bio? Eller er det bare min cyklus der lige skal drille lidt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Rockertand

grinny skriver:

Har brug for lidt hjælp.

Min mens er kommet i dag - en uge før forventet! Min cyklus har altid været den samme, derfor undrer det mig.

Jeg har normalt mens smerter, men idag havde jeg virkelig kramper i min mave bare lige 20 minutter ca. og de gjorde sindsygt ondt.

Så tænker lidt om det måske har været en bio? Eller er det bare min cyklus der lige skal drille lidt?

En bio forsinker som regel, hvis den overhovedet giver udslag i ændret cyklus, jeg tror nærmere, at der er tale om en hormonel forstyrrelse i din normale cyklus

Anmeld

11. juni 2011

grinny

Rockertand skriver:

En bio forsinker som regel, hvis den overhovedet giver udslag i ændret cyklus, jeg tror nærmere, at der er tale om en hormonel forstyrrelse i din normale cyklus

Hmm, synes bare jeg har læst et sted at den også kan gøre at det kommer tidligere? Men altså, jeg ved intet om det så er ikke sikker. Bare sjovt hvis det er min cyklus - den plejer at opfører sig normalt

Anmeld

11. juni 2011

SSL

Jeg har muligvis haft en bio, hvor gynæ troede det var dét pga. forsinket mens, min krop teede sig som en gravid, jeg fik en meget svag positiv, dét resultat ændrede sig igen og jeg fik min menstruation 6 dage over tid.. Men det er svært at sige, det er jo enorm individuelt hvordan kroppe reagere  Held og lykke ska du i hvert fald ha'

Anmeld

11. juni 2011

grinny

SSL skriver:

Jeg har muligvis haft en bio, hvor gynæ troede det var dét pga. forsinket mens, min krop teede sig som en gravid, jeg fik en meget svag positiv, dét resultat ændrede sig igen og jeg fik min menstruation 6 dage over tid.. Men det er svært at sige, det er jo enorm individuelt hvordan kroppe reagere  Held og lykke ska du i hvert fald ha'

Mange tak for held og lykke

Men ja, aner ikke hvad det kan være 

Anmeld

11. juni 2011

mortilfreja

Bløder du meget? Som alm mens? For tænker at det måske kan være fordi ægget har sat sig fast. Det sker jo gerne en uge før man kan teste positiv.

Anmeld

11. juni 2011

grinny

mortilfreja skriver:

Bløder du meget? Som alm mens? For tænker at det måske kan være fordi ægget har sat sig fast. Det sker jo gerne en uge før man kan teste positiv.

Som en almindelig mens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.