Nå nu må i altså hjælpe mig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Den lykkelige

morethanperfect skriver:

Nej nej , ikke tag ham op .. Ja han græd uafbrudt i 2 timer .. Så længe man er der er det IKKE omsorgssvigt .. 

Ja . det samme blev gjort i barnevognen .. Men for det meste er jeg alligevel ude og gå tur når han sover  

Ok..

Men hvordan kan han så finde ud af det hvis du går med ham i vognen??  lader du ham så falde i søvn i vognen inden du begynder gå??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

morethanperfect

Den lykkelige skriver:

Ok..

Men hvordan kan han så finde ud af det hvis du går med ham i vognen??  lader du ham så falde i søvn i vognen inden du begynder gå??

Nåå , nej så går jeg bare .. Så falder han selv i søvn ..

Jeg vil gå op og falde i søvn nu . 

Godnat 

Anmeld

11. juni 2011

Den lykkelige

Nåå , nej så går jeg bare .. Så falder han selv i søvn ..

Jeg vil gå op og falde i søvn nu . 

Godnat 

Men hvordan kan han skelne mellem de gange du "går ham i søvn" med vognen og de gange hvor du ikke går med vognen?  

Ok godnat

Anmeld

12. juni 2011

morethanperfect

Den lykkelige skriver:

Men hvordan kan han skelne mellem de gange du "går ham i søvn" med vognen og de gange hvor du ikke går med vognen?  

Ok godnat

Jamen han falder i søvn uanset jo .. Og hvis ikke , og han begynder og græde , går jeg tilbage til ham og gir ham sutten ... 

Anmeld

12. juni 2011

Kløver

Den lykkelige skriver:

Ja virkelig svært.. men har tænkt på nogle forskellige ting vi kunne gøre.. hun har en kanin der kan spille godnat sang.. tænkte man kunne lægge den ved hende, tænde den.. give hende sutten og sige noget i stil med "du skal sove min skat" (og sige det hver gang..) Så hun altid ved hvad det betyder, at nu skal hun sove.. Men ved bare ikke hvor længe jeg skal lade hende ligge og brokke.. Om jeg så skal tage hende op når det bliver for meget eller..

kender godt følelsen, kan nok bedst råde dig til at følge din mavefornemmelse for hvor længe hun må ligge og brokke sig

Anmeld

12. juni 2011

Siljes Mor

AnneBJ skriver:

"Sov igennem uden gråd"

Så skal ingen græde - hverken mor eller baby!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.