Den lykkelige skriver:
Har lige skrevet i en anden tråd ommkring det..
Men jeg vil gerne få min datter (15 uger) til at kunne sove selv i en seng/barnevogn der IKKE vugger/vipper/gynger..
HAr snakket med dem fra mødregruppe og Sp.. De siger alle at jeg skal give hende en "kold tyrker" og vise at hun skal sove mens den står stille..
MEN hun brokker sig jo selvfølgelig rigtig meget.. nogen gange kammer det over i dybt ulykkelig gråd (tror jeg da).. og jeg magter ikke tage "kampen".. fordi mit hjerte bare bløder af at se hende ligge der..
Så tager jeg hende op og vugger/går rundt med mens jeg vipper til hun er faldet ned også prøver jeg igen at lægge hende..
Men hvordan skal jeg gøre.. hvor længe er det "ok" hun ligger brokker og hvornår er det simpelthen synd for hende at ligge der?
Nogle der har prøvet og har erfaringer med det? Hvad gjorde i?
Oscar ville også kun sove hvis han blev kørt eller vi vuggede ham i armene ..
Vi startede med at ligge ham i sengen eller barnevognen ..
Så når han begyndte og græde gik vi tilbage til ham , og trøstede ham , men han græd videre .. Vi skulle bare lige vise vi var der .. Når han havde grædt i 3 minutter gik vi tilbage til ham , gav ham sut osv. viste vi var der igen .. Og sådan forstat vi egentlig bare ..
Første gang tog det os 2 - 2 en hal time og putte ham om aftenen , nu tager det 1 minut 
Det er sååå hårdt , men det hjælper 
Anmeld