Har I set Saw-filmene???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

Barbamama

Pernilleh skriver:

Uha ja,er KÆMPE Saw fan og har set dem alle i biffen.Jeg elsker gysere,kan slet ikke få nok

Jeg er normalt ikke så gyserglad men lige de her film har fanget mig. I nat drømte jeg så om at jeg skulle igennem en masse rum med en masse uhyggelige ting. Jeg følte jeg var i helvede!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

<3

JEg kan ellers godt lide gysere - eller før jeg blev gravid og fik Tjalfe - men lige SAW filmene har jeg aldrig brudt mig om. De mangler "VIl det ske, hvis de bliver fanget, slipper de væk" elementet som er der jeg finder det interessandt. Jeg ser bestemt ikke SAW som en psykologisk thriller men mere som et studie i sadistisk tortur... Og det siger ikke mig noget.

Men fx Wolf Creek, Omen filmene særligt d.1 og Excorsisten særligt 3'eren finder jeg VILDT uhyggelige og spændende

Anmeld

12. juni 2011

Barbamama

Kirle skriver:

JEg kan ellers godt lide gysere - eller før jeg blev gravid og fik Tjalfe - men lige SAW filmene har jeg aldrig brudt mig om. De mangler "VIl det ske, hvis de bliver fanget, slipper de væk" elementet som er der jeg finder det interessandt. Jeg ser bestemt ikke SAW som en psykologisk thriller men mere som et studie i sadistisk tortur... Og det siger ikke mig noget.

Men fx Wolf Creek, Omen filmene særligt d.1 og Excorsisten særligt 3'eren finder jeg VILDT uhyggelige og spændende

Åh ja Excorsisten.... Den er SÅ klam og uhyggelig!!!! Den skal jeg ikke se mere end den ene gang!!!

Anmeld

12. juni 2011

Mira0911

michella80 skriver:

ja det er de men de er MEGA klamme!!!! Jeg synes 5'eren er rigtig god for den samler ligesom alle de forrige film. Lidt ligesom en puslespilsbrik man har manglet!!!

Okey.. skal vidst ud og leje dem en dag, så jeg får dem set... 

Anmeld

13. juni 2011

Barbamama

Mira0911 skriver:

Okey.. skal vidst ud og leje dem en dag, så jeg får dem set... 

God ide

Anmeld

13. juni 2011

<3

michella80 skriver:

Åh ja Excorsisten.... Den er SÅ klam og uhyggelig!!!! Den skal jeg ikke se mere end den ene gang!!!

Så skal du helt holde dig fra Wolf Creek - det er den ondeste film jeg nogensinde har set! Også bygger den på (næsten) autentiske historier

Anmeld

13. juni 2011

Barbamama

Kirle skriver:

Så skal du helt holde dig fra Wolf Creek - det er den ondeste film jeg nogensinde har set! Også bygger den på (næsten) autentiske historier

Jamen det gør jeg skam også. Jeg holder mig generelt meget langt væk fra gysere.

Anmeld

13. juni 2011

Lilac

uhhh, ja, har set de to første, men skal absolut ikke se de andre - jeg kan slet ikke have gysere her efter jeg er blevet mor (meget underligt)

Anmeld

13. juni 2011

<3

michella80 skriver:

Jamen det gør jeg skam også. Jeg holder mig generelt meget langt væk fra gysere.

Anmeld

13. juni 2011

Vingummien

Holder mig helst fra sådan nogle film

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.