Har I set Saw-filmene???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.827 visninger
22 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

Barbamama

Jeg så den første og var vildt imponeret. Nu står alle 7 film på hylden og vi har lige set den sidste. De er SÅ klamme og jeg er mega bange og har det skide dårligt efter jeg har set hver film. Men ses det skal de da!  Men uha jeg skal godt nok ligge tæt med Casper i aften. Jeg sidder faktisk bare og venter på han vil med i seng!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

JustAnotherName

Jeg så den første og var vildt imponeret. Nu står alle 7 film på hylden og vi har lige set den sidste. De er SÅ klamme og jeg er mega bange og har det skide dårligt efter jeg har set hver film. Men ses det skal de da!  Men uha jeg skal godt nok ligge tæt med Casper i aften. Jeg sidder faktisk bare og venter på han vil med i seng!

Jeg så den første af dem i biffen. Jeg var helt begejstret! Elsker/elskede gysere........Jeg er nok gået hen og er blevet noget mere sart efter jeg har fået børnene.

Men jo, jeg har set samtlige af dem - og ejer dem alle. Og de er for fede!
Det er det psykologiske, syge, uforudsete spil der foregår i dem, som er så -godt!

Anmeld

11. juni 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Jeg så den første af dem i biffen. Jeg var helt begejstret! Elsker/elskede gysere........Jeg er nok gået hen og er blevet noget mere sart efter jeg har fået børnene.

Men jo, jeg har set samtlge af dem - og ejer dem alle. Og de er for fede!

Ja jeg er også blevet mere sart efter jeg har fået Carla. Jeg snakkede også lige med Casper om at vi er nødt til at fjerne filmen fra hylden inden Carla selv kan finde ud af at sætte dvd'er i maskinen. De er lidt for livagtige. Selvom jeg synes den sidste i rækken var dårligt lavet. Der er INGEN der mister 5liter blod ved at få trukket to tænder ud!  Men jeg tror nu ikke at 7'eren er "The final chapter"! Der kommer en 8'er!

Anmeld

11. juni 2011

Barbamama

Og ja det ER det psykologiske i det og det er også derfor jeg er så berørt af det bagefter. For hvis man blev sat i en sådan situation ville man handle på det. Man ville PRØVE at redde sig selv og/eller den anden!

Anmeld

11. juni 2011

AnneBJ

Vi har dem alle - fordi Jørn er vild med dem! Jeg bliver dårlig bare af at kigge på coveret, men jeg kan så heller ikke lide gysere generelt.. Thrillere til gengæld... Når deet så er sagt, skal jeg ærligt indrømme at jeg ikke aner præcis hvad filmene indeholder/går ud på (og please, forklar det ikke, jeg skal sove lige om ldit ) men ud fra coveret at dømme er det ikke noget jeg magter at se... 

Anmeld

11. juni 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

Vi har dem alle - fordi Jørn er vild med dem! Jeg bliver dårlig bare af at kigge på coveret, men jeg kan så heller ikke lide gysere generelt.. Thrillere til gengæld... Når deet så er sagt, skal jeg ærligt indrømme at jeg ikke aner præcis hvad filmene indeholder/går ud på (og please, forklar det ikke, jeg skal sove lige om ldit ) men ud fra coveret at dømme er det ikke noget jeg magter at se... 

Ha ha ha ha. Jeg skal nok spare dig for flere detaljer!!!

Anmeld

11. juni 2011

AnneBJ

michella80 skriver:

Ha ha ha ha. Jeg skal nok spare dig for flere detaljer!!!

Anmeld

11. juni 2011

Mira0911

Årh har kun set de 3 af dem... Vil så gerne se resten... Er de gode? 

Anmeld

12. juni 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Uha ja,er KÆMPE Saw fan og har set dem alle i biffen.Jeg elsker gysere,kan slet ikke få nok

Anmeld

12. juni 2011

Barbamama

Mira0911 skriver:

Årh har kun set de 3 af dem... Vil så gerne se resten... Er de gode? 

ja det er de men de er MEGA klamme!!!! Jeg synes 5'eren er rigtig god for den samler ligesom alle de forrige film. Lidt ligesom en puslespilsbrik man har manglet!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.