Av for hel.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Du bliver de et syn for guder...bukkende forover, med cyklende bevægelser og masserende hænder på maven...

Ha ha præcis , kan se det for mig  

Kan du filme i mens

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

ønskebørn74

michella80 skriver:

Altså jeg er blevet hentet af Falck pga det fordi jeg troede jeg skulle DØ!!! JO jo 112 pga prutter!

LOL.... Næsten lige så flovt som min sex skade for år tilbage.... GG...

Anmeld

11. juni 2011

Barbamama

ønskebarn74 skriver:

LOL.... Næsten lige så flovt som min sex skade for år tilbage.... GG...

Ha ha den har jeg ikke hørt om. Fortæl fortæl

Anmeld

11. juni 2011

Lou87

Frøken J. skriver:

Ingen plukkeveer, nej Men den er altså også MEGA oppustet, altså helt sindssygt. Så det gør nok ondt, fordi der egentlig ikke er plads til mere luft 

Hmm oki...

Og ja kan godt huske man nogen gange bare ikk følte der ku komme en enkel vingummi bamse mere derned i frygt for at sprænge

Anmeld

11. juni 2011

AnneBJ

Frøken J. skriver:

Det må man godt selvom bebs ligger der? Måske et dumt spørgsmål  Man skal vel bare lade være at massere for hårdt? 

Ork ja, så længe det ikke føles ubehageligt! jeg sov på maven indtil uge 30 eller sådan noget

Anmeld

11. juni 2011

AnneBJ

michella80 skriver:

Altså jeg er blevet hentet af Falck pga det fordi jeg troede jeg skulle DØ!!! JO jo 112 pga prutter!

Klasse!

Anmeld

11. juni 2011

ønskebørn74

Ha ha den har jeg ikke hørt om. Fortæl fortæl

Det var med en daværende kæreste der hed Christian... Han havde en meget smal seng... Og midt i dogy style skrider min hånd ud og vi ryger på gulvet med ham ned over mig... Jeg tager fra med en hånd... hvilket resulterer i et bøjet kraveben og en nerve i kleme i rygge... Og hans ................ var først klar til en ny omgang 2 uger efter... Jeg skulle røntgen fotograferes og da havde jeg jo hos lægen til sidst måttet indrømme hvad der var sket... for min søforklaring passede ikke med skaderne... GGGG... Da radiologen så gik ud i rummet uden stråler kunne jeg høre dem skraldgrine og tale om hende den lækre frække steg inde på bordet.... LOL....

Anmeld

11. juni 2011

Barbamama

ønskebarn74 skriver:

Det var med en daværende kæreste der hed Christian... Han havde en meget smal seng... Og midt i dogy style skrider min hånd ud og vi ryger på gulvet med ham ned over mig... Jeg tager fra med en hånd... hvilket resulterer i et bøjet kraveben og en nerve i kleme i rygge... Og hans ................ var først klar til en ny omgang 2 uger efter... Jeg skulle røntgen fotograferes og da havde jeg jo hos lægen til sidst måttet indrømme hvad der var sket... for min søforklaring passede ikke med skaderne... GGGG... Da radiologen så gik ud i rummet uden stråler kunne jeg høre dem skraldgrine og tale om hende den lækre frække steg inde på bordet.... LOL....

Anmeld

11. juni 2011

ønskebørn74

michella80 skriver:

men ikke så pinligt som min venninde der skulle have pillet en banan ud af....... Lægens spørgsmål??? Hvorfor har du taget skrællen af???.... Hendes svar... Den kradsede.... Lægens spørgsmål??? Kunne du ikke havde fundet noget bedre til formålet???...... Hendes svar..... Jeg kunne ikke få sqauchen derop..... .... spørg mg om det var flovt bare at være med....

Anmeld

11. juni 2011

SussieThyssen

Frøken J. skriver:

Overvejede at oprette anonymt, men vi er jo alle mennesker, så pyt

Hvad gør man mod LUFT i maven? Hvis de ikke rigtig vil komme ud som prutter? Jeg er SÅ frygtelig oppustet her til aften efter vi fik mad fra Sunset, og det gør PISSE hamrende ondt. Det er næsten sådan jeg kan vride mig smerte hver gang der lige løsner sig en luftbobel mere i maven, så den bliver pustet endnu mere op som en ballon. Og min mave er kæmpestor pga. al luften.

Det bliver BESTEMT ikke bedre af, at hun bevæger sig meget kraftigt derinde her til aften Tror lige hun strakte sig helt ud, mærkede meget kraftige skub i højre og venstre side og hun mosler rundt, så hun er nok heller ikke helt tilfreds med al luften.

What to do? 

Jeg lider altid af meget luft i maven...og hos mig virker det bare med drikkecultura...så prøv det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.