Av for hel.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.172 visninger
39 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

Frøken J.

Overvejede at oprette anonymt, men vi er jo alle mennesker, så pyt

Hvad gør man mod LUFT i maven? Hvis de ikke rigtig vil komme ud som prutter? Jeg er SÅ frygtelig oppustet her til aften efter vi fik mad fra Sunset, og det gør PISSE hamrende ondt. Det er næsten sådan jeg kan vride mig smerte hver gang der lige løsner sig en luftbobel mere i maven, så den bliver pustet endnu mere op som en ballon. Og min mave er kæmpestor pga. al luften.

Det bliver BESTEMT ikke bedre af, at hun bevæger sig meget kraftigt derinde her til aften Tror lige hun strakte sig helt ud, mærkede meget kraftige skub i højre og venstre side og hun mosler rundt, så hun er nok heller ikke helt tilfreds med al luften.

What to do? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Aves.

Frøken J. skriver:

Hvad gør man mod LUFT i maven? Hvis de ikke rigtig vil komme ud som prutter? Jeg er SÅ frygtelig oppustet her til aften efter vi fik mad fra Sunset, og det gør PISSE hamrende ondt. Det er næsten sådan jeg kan vride mig smerte hver gang der lige løsner sig en luftbobel mere i maven, så den bliver pustet endnu mere op som en ballon. Og min mave er kæmpestor pga. al luften.

Det bliver BESTEMT ikke bedre af, at hun bevæger sig meget kraftigt derinde her til aften Tror lige hun strakte sig helt ud, mærkede meget kraftige skub i højre og venstre side og hun mosler rundt, så hun er nok heller ikke helt tilfreds med al luften.

What to do? 

Åhh, det er bare så træls..jeg har opdaget..(hehe den pruttende Eva.. ) at det hjælper at læne sig forover, så ens ryg står vandret, så er det som om de kan finde ud...hvor er det altid man smågriner når man snakker om prutter..

Anmeld

11. juni 2011

AnneBJ

Hm, kender kun håndkøbsmidlet aeropax... Ellers har jeg nogle gange held med, at massere min mave, i cirkler omkring navlen, altid i urets retning!

Håber du snart får det bedre, det kan gøre noget så ondt!

Anmeld

11. juni 2011

Barbamama

Mosl din mave. Tryk godt på den over det hele. Så skal luften nok komme ud. Eller kør med en flad hånd i cirkler MED uret rundt på maven. Så arbejder du med tarmene og får luften ud. Og ja det gør MEGA ondt!

Anmeld

11. juni 2011

Lou87

Frøken J. skriver:

What to do? 

Sikker på det ikk er en blanding af luft-i-mave-prutter og plukveer måske ? Lyder vildt at prutterne er SÅ smertefulde

Anmeld

11. juni 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

Åhh, det er bare så træls..jeg har opdaget..(hehe den pruttende Eva.. ) at det hjælper at læne sig forover, så ens ryg står vandret, så er det som om de kan finde ud...hvor er det altid man smågriner når man snakker om prutter..

Hihihi! Det kan være jeg skal prøve det. Og håbe manden ikke kommer ind. Meget fint han sidder i stuen og hører musik med høretelefoner Det gør nemlig allermest ondt, når jeg ikke er strukket ud i kroppen  

Anmeld

11. juni 2011

Frøken J.

AnneBJ skriver:

Hm, kender kun håndkøbsmidlet aeropax... Ellers har jeg nogle gange held med, at massere min mave, i cirkler omkring navlen, altid i urets retning!

Håber du snart får det bedre, det kan gøre noget så ondt!

Det må man godt selvom bebs ligger der? Måske et dumt spørgsmål  Man skal vel bare lade være at massere for hårdt? 

Anmeld

11. juni 2011

Frøken J.

michella80 skriver:

Mosl din mave. Tryk godt på den over det hele. Så skal luften nok komme ud. Eller kør med en flad hånd i cirkler MED uret rundt på maven. Så arbejder du med tarmene og får luften ud. Og ja det gør MEGA ondt!

Vil lige prøve en gang massage. Så jeg kan være til  Det er vildt at noget så simpelt som LUFT kan gøre så nullernaller! 

Anmeld

11. juni 2011

Aves.

Frøken J. skriver:

Hihihi! Det kan være jeg skal prøve det. Og håbe manden ikke kommer ind. Meget fint han sidder i stuen og hører musik med høretelefoner Det gør nemlig allermest ondt, når jeg ikke er strukket ud i kroppen  

Hehe...nej, så skal du nok ikke bukke dig så han går lige mod din rumpe.. men det kan hjælpe hvis man går og føler de ikke kan komme ud og bare presser helt nede, hvis du forstår..

Anmeld

11. juni 2011

Frøken J.

Lou87 skriver:

Sikker på det ikk er en blanding af luft-i-mave-prutter og plukveer måske ? Lyder vildt at prutterne er SÅ smertefulde

Ingen plukkeveer, nej Men den er altså også MEGA oppustet, altså helt sindssygt. Så det gør nok ondt, fordi der egentlig ikke er plads til mere luft 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.