Nogen der kan herinde lave brudebuket mv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Jeg kan godt forstå du synes det ermange penge for en buket! for der ER da også mange penge hvis  man gerne vil have sådan en "rigtig" brudebuket. Men altså jeg har selv prøvet at lave en et par gange og vil bare lige sige at det er fordi hver ENESTE lille del skal trådes og ombindes blomstertape. Så er buketten ret stor ja så er der rigtig mange timers arbejde i det...

Hvis det er du ikke ønsker at bruge ret mange penge på det, så vil jeg da råde dig til en af de helt enkelte (dem tror jeg da man selv kan lave) Eller hvad med en alm. buket blomster som du så kan binde silkebånd om selv forneden?...

Tak for svar ja jeg ved der er et stort arbejde bag, det anerkender jeg håber dog bare der er en derude der måske vil hjælpe

Jeg synes det er nogle smukke forslag du kommer med har selv tænkt tanken (elsker callaer) men har hørt at hvis du holder på stilkene kommer de meget nemt til at smitte af, udover at de er anstrengende for hånden at holde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Englebassen82

Jeg er blomsterbinder og kan måske hjælpe dig... Skriv Pb...

Anmeld

12. juni 2011

rimor

Jeg kan muligvis hjælpe dig, selvfølgelig afhængig af hvornår det skal være. Bandt selv min egen og 2 veninders buket, samt lavet utallige af andre blomster arrangementer. Skriv mig en PB hvis du er interesseret. Så kan du også se billeder af det jeg har lavet

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

Englebassen82 skriver:

Jeg er blomsterbinder og kan måske hjælpe dig... Skriv Pb...

Tak for svar har skrevet privat til dig

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

rimor skriver:

Jeg kan muligvis hjælpe dig, selvfølgelig afhængig af hvornår det skal være. Bandt selv min egen og 2 veninders buket, samt lavet utallige af andre blomster arrangementer. Skriv mig en PB hvis du er interesseret. Så kan du også se billeder af det jeg har lavet

Tak for svar, jeg har skrevet pb til dig

Anmeld

12. juni 2011

Nitz - <3 David

Jeg er pt. på bryllups binderi kursus.. og har da lavet et par flotte buketter.. Men jeg bor desværre helt i Nordjylland.. Så det kan nok ikke helt lade sig gøre ;P

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Nitz skriver:

Jeg er pt. på bryllups binderi kursus.. og har da lavet et par flotte buketter.. Men jeg bor desværre helt i Nordjylland.. Så det kan nok ikke helt lade sig gøre ;P

Nej det går desværre nok ikke

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Hører gerne fra flere, måske der er nogen der kender nogen?

Anmeld

14. juni 2011

tweety2060

hejsa.Jeg er fornyelig blevet viet på rådhuset og syntes at 1200 var lige lovlig mange penge for blomster. Så jeg gik til vores lokale blomsterbutik og bad om en flot buket m bånd på. Var selv med til at vælge blomsterne og bånd. Pris 200. Ved godt den var tykkere end en alm brudebuket men var SÅ tilfreds. Håber du findes det du ønsker

Anmeld

16. juni 2011

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

hejsa.Jeg er fornyelig blevet viet på rådhuset og syntes at 1200 var lige lovlig mange penge for blomster. Så jeg gik til vores lokale blomsterbutik og bad om en flot buket m bånd på. Var selv med til at vælge blomsterne og bånd. Pris 200. Ved godt den var tykkere end en alm brudebuket men var SÅ tilfreds. Håber du findes det du ønsker

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.