Nogen der kan herinde lave brudebuket mv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.318 visninger
21 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juni 2011

Anonym trådstarter

Ja jeg er nok den lidt atypiske brud der synes at 1000kr+ er vildt mange penge for bare en buket (jeg ved der er mange timers arbejde i- men har ikke behovet for en kæmpe buket og synes det er mange penge, jeg heller vil bruge et andet sted )Derfor tænkte jeg, om nogen herinde kan lave en,+ brystbuket? Den skal bruges på sjælland, nærmere betegnet midtsjælland.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ja jeg er nok den lidt atypiske brud der synes at 1000kr+ er vildt mange penge for bare en buket (jeg ved der er mange timers arbejde i- men har ikke behovet for en kæmpe buket og synes det er mange penge, jeg heller vil bruge et andet sted )Derfor tænkte jeg, om nogen herinde kan lave en,+ brystbuket? Den skal bruges på sjælland, nærmere betegnet midtsjælland.

Ikke mig selv, men kender en som er hamrende dygtig. Hun har lavet mange buketter til forskellige begivenheder, og nu står hun elev som blomsterbinder, så måske hun har lyst at tjene en ekstra skilling. Jeg kender ikke prisen, men må være billigere end hos en blomsterhandler. Hun bor i Næstved hvis det er... Ved ik om det er for langt væk. 

Anmeld

11. juni 2011

Anonym skriver:

Du kan evt også binde en selv??  Lave en prøve med billigere blomster først, og så har du fornemmelsen af det med blomsterne til selve dagen.

Der er en how to do it her:

http://www.brollopsinspiration.se/bind-din-egen-brudbukett.xhtml

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Du kan evt også binde en selv??  Lave en prøve med billigere blomster først, og så har du fornemmelsen af det med blomsterne til selve dagen.

Der er en how to do it her:

http://www.brollopsinspiration.se/bind-din-egen-brudbukett.xhtml

Tak for hjælpen hvis ikke jeg finder nogen frivillig forsøger jeg også selv

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ikke mig selv, men kender en som er hamrende dygtig. Hun har lavet mange buketter til forskellige begivenheder, og nu står hun elev som blomsterbinder, så måske hun har lyst at tjene en ekstra skilling. Jeg kender ikke prisen, men må være billigere end hos en blomsterhandler. Hun bor i Næstved hvis det er... Ved ik om det er for langt væk. 

nej det ville være perfekt hvis hun ville kunne hjælpe

Anmeld

11. juni 2011

Anonym skriver:

Tak for hjælpen hvis ikke jeg finder nogen frivillig forsøger jeg også selv

Måske har du en kreativ veninde/en i familien som meget gerne vil hjælpe med at lave buketten. Så skal du heller ikke tænke på den på selve dagen. 

Anmeld

11. juni 2011

Anonym skriver:

Jeg kan godt prøve at skrive til hende. Hun er på FB, er du det?? 

Anmeld

11. juni 2011

Anonym skriver:

Hvornår skal den bruges, ved du det? Så kan hun måske bedre finde ud af om hun kan så. 

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

Har svaret dig privat

Anmeld

11. juni 2011

Maria-s

Jeg kan godt forstå du synes det ermange penge for en buket! for der ER da også mange penge hvis  man gerne vil have sådan en "rigtig" brudebuket. Men altså jeg har selv prøvet at lave en et par gange og vil bare lige sige at det er fordi hver ENESTE lille del skal trådes og ombindes blomstertape. Så er buketten ret stor ja så er der rigtig mange timers arbejde i det...

Hvis det er du ikke ønsker at bruge ret mange penge på det, så vil jeg da råde dig til en af de helt enkelte (dem tror jeg da man selv kan lave) Eller hvad med en alm. buket blomster som du så kan binde silkebånd om selv forneden?...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.